Gå til innhold

Jeg er ferdig med data.

TorbjørnK

Anbefalte innlegg

jeg har bestemt meg aa la dataen min staa av frem til jeg er ferdig med alt som heter skole.( noe som er ca. 10 aar til.) grunnen er at jeg ikke har kjangs til aa gjoere det noe bra paa skolen. saa mye tid jeg kaster vekk daglig paa data, forumet, msn osv. saa naa er det nix mer data until summeren 2016. Har vaert kos her, men maa nok si farvel,<3 u all snakkes sikkert i fremtiden en gang. :cry::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har bestemt meg aa la dataen min staa av frem til jeg er ferdig med alt som heter skole.( noe som er ca. 10 aar til.) grunnen er at jeg ikke har kjangs til aa gjoere det noe bra paa skolen. saa mye tid jeg kaster vekk daglig paa data, forumet, msn osv. saa naa er det nix mer data until summeren 2016. Har vaert kos her, men maa nok si farvel,<3 u all snakkes sikkert i fremtiden en gang. :cry:  :)

6577141[/snapback]

Forferdelig...blir du torturert?

Lenke til kommentar

reis tilbake i tid eller selvmord er den eneste måten du kan unngå å bruke data på.

forutsat at du ikke tar med data tilbake i tid.

og om 10 år og når du ser tilbake? ja nå skal jeg konsentrere meg om jobben, jobbe hardt når ingen ser på osv. du velger, å fortsatt ikke ha datamaskin. du bærer møbler. du har ikke arbeid hvor du bruker datamaskin.

LEV I NUET, hørtes det kjent ut, skal du leve om 10 år?

det er umenneskelig det du tenker. og vi som leser kaster bort tid på å fortelle deg dette. fordi vi vet at det er humbug. vi er bare diskusjon.no additcted og er nødt å skrive hvor vi kan. fordi vi kan, why not. lag en ny artikkel. lurer på om du skal fortsette å svare på denne loggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...