TorbjørnK Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har bestemt meg aa la dataen min staa av frem til jeg er ferdig med alt som heter skole.( noe som er ca. 10 aar til.) grunnen er at jeg ikke har kjangs til aa gjoere det noe bra paa skolen. saa mye tid jeg kaster vekk daglig paa data, forumet, msn osv. saa naa er det nix mer data until summeren 2016. Har vaert kos her, men maa nok si farvel,<3 u all snakkes sikkert i fremtiden en gang. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Lykke til med din målsetning Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Prates i morgen da. Blir verre enn å slutte å røyke Lenke til kommentar
EDB Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hehe, kan bli morsomt. Men hvorfor ikke begrense istedet for å stenge helt? Kanskje dumt å stille spørsmål her, med tanke på at jeg ikke får svar før i 2016. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Prates i morgen da. Blir verre enn å slutte å røyke 6577165[/snapback] Word. Data er jo som narkotika, bare billigere Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ha litt selvdisiplin 'a. Ingen grunn til å pine seg selv bare for å gå opp en liten karakter på skolen. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Mange har prøvd dette før, and sadly, man has failed. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Lykke til. Snakkes om et par dager. Du klarer aldri 10 år. Selv om hvis du klarer 2 måneder klarer du nok resten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Mange har prøvd dette før, and sadly, man has failed. 6577652[/snapback] Men are weak. They cannot resist the evil embedded in Uelands board. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Mange har prøvd dette før, and sadly, man has failed. 6577652[/snapback] Men are weak. They cannot resist the evil embedded in Uelands board. 6578702[/snapback] Og folk sier WoW er avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 haha.. dette var dagens.. lykke til Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ganske tåpelig målsetting, en datamaskin er et veldig bra verktøy som brukes til kort sagt alt idag. Å holde deg nykter vil bare begrense dine kunnskaper som vil trenges, uansett yrke og interresse. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg har bestemt meg aa la dataen min staa av frem til jeg er ferdig med alt som heter skole.( noe som er ca. 10 aar til.) grunnen er at jeg ikke har kjangs til aa gjoere det noe bra paa skolen. saa mye tid jeg kaster vekk daglig paa data, forumet, msn osv. saa naa er det nix mer data until summeren 2016. Har vaert kos her, men maa nok si farvel,<3 u all snakkes sikkert i fremtiden en gang. 6577141[/snapback] Forferdelig...blir du torturert? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 reis tilbake i tid eller selvmord er den eneste måten du kan unngå å bruke data på. forutsat at du ikke tar med data tilbake i tid. og om 10 år og når du ser tilbake? ja nå skal jeg konsentrere meg om jobben, jobbe hardt når ingen ser på osv. du velger, å fortsatt ikke ha datamaskin. du bærer møbler. du har ikke arbeid hvor du bruker datamaskin. LEV I NUET, hørtes det kjent ut, skal du leve om 10 år? det er umenneskelig det du tenker. og vi som leser kaster bort tid på å fortelle deg dette. fordi vi vet at det er humbug. vi er bare diskusjon.no additcted og er nødt å skrive hvor vi kan. fordi vi kan, why not. lag en ny artikkel. lurer på om du skal fortsette å svare på denne loggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå