Gå til innhold

Feil tidspunkt mottatte meldinger

Anbefalte innlegg

Klokken på mobilen er stilt inn riktig, og tidspunktet som står på meldingsdetaljer vedrørende sendte meldinger er også riktig, men klokken stemmer ikke på mottatte meldinger - hvorfor? Hva kan jeg gjøre? :roll:

Jeg har Nokia 6131 (superfornøyd med den, forresten!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik på 6280 også. Der står mottatte meldinger som mottatt én time tidligere enn det egentlige tidspunktet. Aner ikke hva som kan fikse det, tenkte bare jeg skulle si at det ikke (nødvendigvis) er noe galt med din mobil, men det er vel et firmwareproblem. Nå får noen korrekte meg om jeg tar feil her, men dersom det plager deg veldig, tror jeg du må levere den inn og oppdatere firmwaren (dersom det er kommet ny).

Lenke til kommentar
Det er slik på 6280 også. Der står mottatte meldinger som mottatt én time tidligere enn det egentlige tidspunktet. Aner ikke hva som kan fikse det, tenkte bare jeg skulle si at det ikke (nødvendigvis) er noe galt med din mobil, men det er vel et firmwareproblem. Nå får noen korrekte meg om jeg tar feil her, men dersom det plager deg veldig, tror jeg du må levere den inn og oppdatere firmwaren (dersom det er kommet ny).

6577419[/snapback]

Ok. Takk for svar. Det plager meg litt ja :blush:

Lenke til kommentar

6577419[/snapback]

Ok. Takk for svar. Det plager meg litt ja :blush:

6577968[/snapback]

Endre tidssone til GMT +2timer
Lenke til kommentar
Det er ikke noe med mobilen, det har noe med han som sendte deg, når jeg var på ferie så var tidsforskjellen på 3 timer og når jeg fikk meldinger fra norge.

6579394[/snapback]

Da gjelder det i så fall alle som sender meg meldinger, så det tror jeg nok ikke...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har også Nokia 6131 og samme problem.

Det som er mest merkelig er at det virker som forskjellen i tid varierer. Den er ikke f.eks. fast en time tidligere, kan være større forskjell også.

Og det er på den telefonen, setter jeg sim kortet i en annen mobil, sender melding til den, så er tiden riktig.

En annen ting som er irriterende er at det er nesten umulig å legge ved lyd i MMS meldinger. Da har jeg prøvd forskjellige filer som fungerer på andre og eldre Nokia modeller, men det blir ikke godtatt her.

Så jeg håper det blir litt oppdateringer til dette snart, litt plagsomt er det jo.

Nettulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...