Kenny McCormick Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Viss du er lei av ungdomskole stilen, kan du jo Salg og service. Det var ganske gøy og lærerikt om du gidder å følge med Om du ikke gidder kan du bare sitte på diskusjon.no i timene. Som jeg spesielt likte å gjøre når vi hadde økonomi Litt små tørr lærer. 6577301[/snapback] Hehe, økonomitimene på allmen er sløøøøvt! Alle var pålogget msn under de timene :!: 6577309[/snapback] haha, samme hos oss! bare at vi satt på blink og slikt (msn var blokkert) 6720431[/snapback] kjipt i klassa mi sitter vi bare å surrer på msn eller internett, går vk1 salg og service nå Lenke til kommentar
Noddy_1990 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei, Jeg søkte Allmennfag og kom inn - dessverre. La meg først beskrive ungdomsskolen... jeg hata det så mye, så inderlig mye. Norsk - oi... jeg kunne ikke fordra norsk. Jeg bare hater det så mye, jeg finner det så meningsløst at jeg blir kvalm... Så... VGS Allmennfag... hvor likt er det ungdomsskolen? Jeg vet ikke om jeg kommer til å holde ut hvis det blir så kjedlig som jeg har hørt. Altså, likt ungdomsskolen. Jeg skulka sikkert nesten opp til en mnd. på ungdomsskolen. Hva gjør jeg? Takker for svar! Så kjedlig........... så kjedelig.................................... 6577031[/snapback] Min mening er at på når du velger vidregående skole, velger du skole fordi du vill gå på skole, og du vill lære noe. Ikke for du må gå på skole!! Så viss du er lei av skolen bør du søke yrkesfag, eller en linje der du får generell studiekompetanse .... Men ivertfall jeg valgte å gå almenn fordi at jeg ikke visste hva jeg ville gjøre, og det virket mest fornuftig i forhold til at jeg vil ha store mulighetetr i framtiden.. Men en ting er sikkert at å gå på Vidregående skole er MYE kjekkere enn å gå på en Ungdomsskole.. Du har mye større frihet, du har lærerer som garantert kan de forskjellige fagene.... :thumbup MVH Torbjørn Ellingsen Endret 1. november 2006 av Noddy_1990 Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg hadde egentlig tenkt å gå allmenn, men så ble det startet opp en idrettslinje rett før. Så jeg valgte det i stedet. Det er som allmenn, minus litt dritt, pluss masse gymtimer. Men vi må ha visse drittfag innenfor idrett og da, men i forhold til allmenn har vi verdens slappeste uke. Vi har ikke så ofte prøver og lekser. Lærerne har en viss forståelse for at vi faktisk ikke har masse fritid ettersom vi driver med masse idrett. Idrett er mye bedre enn allmenn, forestiller jeg meg hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå