asad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 *minispoiler* Hvor er han?Er de mulig at han døde under invasionen?Går det an å få noen oppdrag eller noe etter siste mission med martin? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Han dør om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jepp, han døde ivertfall på meg... Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Er det noe å gjøre i det hele tatt, etter siste oppdraget?Hvis han ikke hadde død, ville han sagt noe fornufig? for en slutt btw. utrolig spill. Kjedelig at det ikek er noe å gjøre mer Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Gjør random quests da ^^ Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Gjør random quests da ^^ 6576763[/snapback] Så det er absolutt ikke noe mer på slutten? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kårer de ikke en ny emperor eller noen ting? Lenke til kommentar
son Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 kanskje det kommer noe mer i expansion? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jauffre strøk med? Hvor skulle det ha skjedd? Hos meg var han lys levende live og kom inn porten og stod der hele seremonien når Martin drog ut. Også når du pratet etter at monstret var slått så stod han der. Men når jeg skulle skravle med han igjen så forsvant han... Siden har jeg ikke sett han. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jauffre strøk med? Hvor skulle det ha skjedd? Hos meg var han lys levende live og kom inn porten og stod der hele seremonien når Martin drog ut. Også når du pratet etter at monstret var slått så stod han der. Men når jeg skulle skravle med han igjen så forsvant han... Siden har jeg ikke sett han. 6618537[/snapback] Jauffre daua i under "The Closing of dat Gr8 G8!" hos meg. Jepp... Han er dau. Men hell, fyren har bra med penger Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hos meg daua både Jauffre og Baurus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hos meg chiller han i Cloud Ruler Temple Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Heh, hos meg ble han most av den Daedric Warmachine greia når den ramla ut av gaten... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Heh, hos meg ble han most av den Daedric Warmachine greia når den ramla ut av gaten... 6637433[/snapback] Han lå noen meter unna den på meg også... undres på om det var den? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 han lever i beste velgående hos meg. slækkern i cloud ruler temple. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 han gikk løs på meg ved den store obgaten. Hadde ingen andre valg enn å drepe han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå