-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har akkuratt vært ute i natten å tatt litt bilder. Syns detta var fint på grunn av fargene. Siden grønt og rødt er komplimentære. Men kom med kritikk, bra eller dårlig, jeg trenger det Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hva er motivet? Hvorfor? det er ingenting i bildet som er interresant. er liksokm bare hjørnet på en låvevegg. Bilde kunne kanskje blitt tatt litt lengre vekk, fra hjørnet slik at du får med mer av veggene, og litt mer av himmelen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du bør nok prøve en annen vinkel på motivet ja. Jeg synest ikke det bildet var spennende, men det er min mening. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 sys ikke motivet er så spennende, men liker fargene Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ser ut som du har tatt bilde med blitz her. Det beste er å sette kamera på stativ og bruke lang lukkertid, og evt en blitz i tillegg. Nå ble det ikke helt vellykket. Ingenting galt med fargene, men lyset ødelegger en potensiellt fin stemning. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ser ut som du har tatt bilde med blitz her. Det beste er å sette kamera på stativ og bruke lang lukkertid, og evt en blitz i tillegg. Nå ble det ikke helt vellykket. Ingenting galt med fargene, men lyset ødelegger en potensiellt fin stemning. 6577385[/snapback] men så har det seg sån at jeg ikke har speilreflekskamera men har tenkt å anskaffe det Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Prøv igjen, øvelse gjør mester Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Noe speilrefleks trengs ikke, så lenge du har mulighet for å bruke manuelle/semi-manuelle innstillinger, bl.a. lang lukkertid. Har du kun "point & shoot" uten muligheter blir det vanskeligere. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Noe speilrefleks trengs ikke, så lenge du har mulighet for å bruke manuelle/semi-manuelle innstillinger, bl.a. lang lukkertid. Har du kun "point & shoot" uten muligheter blir det vanskeligere. 6577447[/snapback] ok, skal se om jeg får det til med digitalkameraet Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fine farger! Jeg synes nok blitzbruk rett på kan gi litt fine natteffekter (selv om bildene blir teknisk skrap), men jeg nok må innrømme at jeg ikke er så glad i bildet ellers. Synes vinkelen er litt slitsom og poengløs, tror et bilde av låven i sin helhet eller en mer overlagt vinkel hadde funket bedre. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 jeg kan jo prøve en annen vinkel i natt, men er litt vanskelig å finne en fin vinkel med litt avstand, for det er noen hus i veien Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kanskje du kan prøve å kutte den litt? Bare så vinkelen ikke blir så bardus. Man kan ta masse fine bilder med kompaktkameraer og effekter som ikke er så teknisk sounde. Det viktigste er jo at du ser noe du liker og forsøker deg videre på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå