Ajaco Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Heisann, jeg har tengt til og kjøpe ny gaming mus og matte. Har dere noen forslag til meg? Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Kan foreslå Razer copperhead til mus iallefall har den selv den er dritbra:) Musematte har jeg ikke peiling på så det får noen andre anbefale;) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har Logitech Mx518 som jeg har vert storfornøyd med men jeg har prøvd G5 musen og jeg likte den bedre Og jeg sitter nå med en Razer ExactMat som er klart å anbefale. Mvh EvilDuck91 Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei jeg har hatt razoren i 6mnd har byttet til G5 nå! mye bedre mus! gå får Logitech G5! du kommer ikke til og angre! jeg har steelpad 4s ikke kjøp den musematten, den er bare dyr , og funker ikke så bra sammen med G5 men de andre steelpad funker drit bra! Lykke til! Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei jeg har hatt razoren i 6mnd har byttet til G5 nå! mye bedre mus! gå får Logitech G5! du kommer ikke til og angre! jeg har steelpad 4s ikke kjøp den musematten, den er bare dyr , og funker ikke så bra sammen med G5 men de andre steelpad funker drit bra! Lykke til! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg har hatt razoren i 6mnd har bytt............ 6577001[/snapback] Er det nesten ingen som klarer å si Razer? Sjøl har jeg Razer diamonback, er drøm å game med.. Sammen med Q-Pad.. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Go for mx518 and for its sides buttons!! Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 <3 Razer<3 har prøvd g5 mx518 Ingen av dem er like gode som copperhead synes nå jeg men smak og behag;) Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skal du ha en skikkelig god gamingmus bør du gå for MX518. Finner ingenting negativt med denne musen. En god musematte.. Da ville jeg i alle fall gått for QPAD. Denne har en kompis av meg, liker den godt. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hmm.. Kan anbefale: Denne (G5) eller denne (MX518). De er begge gode og stabile gaming muser, etter min erfaring. Og.. Denne musematten. På Netshop selger de i to forskjellige str. low og mid- senense. Det kommer ann på hvilken sens du spiller med. Link til Qpad musematter. Lykke til med kjøpe du blir sikkert fornøyd med det du velger Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Musematten som Bl33der foreslo er kanskje et bedre forslag. Ikke spesielt dyr heller ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå