edge Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er i København i 4 dager, og lurer på om noen vet av noen butikker etter min smak(Militære saker, sverd, kniver, plomberte våpen etc.). Hadde vært utrolig kjekt om noen visste av noen Lenke til kommentar
esa Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 har hørt om at al qaeda har diverse saker, kanskje du kan ta kontakt med de esa Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 har hørt om at al qaeda har diverse saker, kanskje du kan ta kontakt med de esa 6575983[/snapback] Takk for et meningsfullt og seriøst svar.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ingen? Triste greier det da... Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du finner nok flest webshop ja, sist jeg var i københavn var "flight milano-copenhagen-oslo" som gjaldt så jeg vet ikke så mye. Du får bare lete, sånne butikker skiller seg vel litt ut? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 sett deg i en taxi, og spør, sørg for at det er en danske. Lenke til kommentar
Con Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvorfor ikke bare handle her da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Hvorfor ikke bare handle her da? 6578985[/snapback] Dårlig erfaring. Fant forsåvidt 3 militærbutikekr i dag, men fikk høre at jeg må ha samlertillatelse for å kjøpe sverd i DK. Dumt, men sant. Men men.. Får ta meg en ebay-tur når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Om du hadde fått kjøpt hadde du uansett fått trøbbel på grensen til norge, så det var kanskje like greit . Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Noen som vet hvordan det er å kjøpe Katana (Slikt japansk samurai sverd), gjerne på ebay, og om det er lov å importere til Norge osv? Jeg mener, sverd er jo våpen, men skal jo brukes som pynt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Tok inn endel sverd og slikt fra storbrittania uten trøbbel for noen år siden. Det er ikke ulovlig så lenge du ikke hugger av noen hodet, tror jeg. Mine sverd henger bare på veggen uansett så Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Tok inn endel sverd og slikt fra storbrittania uten trøbbel for noen år siden. Det er ikke ulovlig så lenge du ikke hugger av noen hodet, tror jeg. Mine sverd henger bare på veggen uansett så 6579073[/snapback] Ja, det kan da alle si? "Jaja, AK'n min henger bare på veggen til pynt da " Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO 6579104[/snapback] Takk takk. Ser vel ut til at det er lov å innføre sverd uten noen som helst form for tillatelse. Tenker å kjøpe meg en katana en gang jeg får råd. De er nemlig uanstendig rå Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...&epslanguage=NO 6579104[/snapback] Våpen tillatt innført uten tillatelse En rekke våpen, våpendeler og produkter er tillatt innført til Norge uten at du trenger tillatelse fra politi eller lensmann. Dette gjelder blant annet: * luftgevær/luftpistol * signalpistol * redningsgevær * harpungevær og startvåpen (det forutsettes at våpenet er konstruert på en slik måte at de ikke kan avfyre skape patroner og/eller at våpenet ikke lett kan bygges om til å kunne avfyre skarpe patroner. Dette gjelder også gasspatroner). * sverd * air-softgun * paintball Er så lov så Endret 29. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Uskyldige spretterter er det ikke lov å ta inn uten tillatelse. Men et ypperlig drapsvåpen, samuraisverd (katana) kan du fint importere. Ser for meg en litt forvirret unge som har spillt for mye samuraispill løpe rundt i gaten og slakte folk Jaja. Er vel sikkert fordi sverd regnes som pyntegjenstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå