phax Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, har en mist 500 som har begynt og "knitre" etter at jeg byttet kabinett. Den knitrer selv om maskinen er av, og den stopper å knitre når jeg skrur av hovedbrytern bakpå psu'n. Knitringen høres ut som små uregelmessige smell, men ikke særlig høylytt altså.. Har også flyttet pc'n så den er koblet til en annen kontakt nå, hvis det kan ha noe å si. Jordingsfeil eller no sånn lurt? har ikke peiling jeg.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 hvis du har kjøpt den hos microplex sier de at du kan sende den inn og få ny hvis den er sånn, se mer her Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 hm, merkelige greier. Har hatt denne psu'n i 1,5 år nå, pussig at lyden oppstår nå først. skal sies at pc'n knapt har vært avslått iløpet av den tiden, så godt mulig at jeg rett og slett ikke har hørt det før nå. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei. Du er ikke alene om å ha knitring i psu'n. Jeg handla psu fra microplex et par mnd siden,en Mist 600W,og hører svak knitring når pc'n er av."psu på". Men har aldri tenkt no over det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 plager meg også lite egentlig, ettersom jeg sjelden har pc'n av. og når jeg måtte trenge og ha det kan jeg bare kutte strøm'n helt. var bare bekymret om det kunne være no farlige greier, men siden dette er et forholdsvis normalt problem antar jeg at det er trygt og bruke den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå