Simen1 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 ... finner du her. Bare glem denne tråden. Opprinnelig innlegg: I andre deler av forumet finnes tråder om testønsker, prisguide-ønsker osv. Her starter jeg en tråd der dere kan poste deres ønsker om anmeldelse av filmer. Jeg starter med å ønske meg en anmeldelse av sci-fi-klassikeren Blade Runner (orginalen, regner med det er remasteredutgaven fra 1997(?) som kommer på DVD) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fint ønske! Jeg ønsker meg en anmeldelse av Inside Man, Firewall og Syriana. Fin tråd Simen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har en fin tråd inne på Film/TV, her. Vil forøvrig ha flere anmeldelser av filmer som ikke er så utpreget mainstream, gjerne flere europeiske filmer. Tror Kulturo.no kan vokse på å ikke gjøre det alle andre gjør, men heller stikke seg ut littegrann. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ok. Da laget jeg min samme innlegg her, innpå den siden som du linket til Jacer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Nei, nei, nei, her har du tabbet deg ut trådstarter. Lett alt for dårlig etter en tråd å poste ønket ditt i. Fy! Jeg må nok stenge tråden din og be deg poste i den tråden som JacEr linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg