IgorLarionov Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har tenkt å ha skaffe meg en ekstern harddisk til pcen min hvor jeg kan samle musikk, filmer og slike ting. Må ha minst 500gb, helst mer. Har dere noen å anbefale? Er det noe jeg trenger utenom harddisken, eller følger alt med i pakken? Her er en på 600gb: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320945 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Behagelig størrelse, men jeg ville anbefale en med støtte for nettverk. Lenke til kommentar
IgorLarionov Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Behagelig størrelse, men jeg ville anbefale en med støtte for nettverk. 6575885[/snapback] Hva er fordelen med støtte for nettverk? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Du slipper å ha en maskin stående på for at man skal kunne accessere disken (hvis man har flere disker) Du kan for eksempel ha MP3 på den og koble alle maskinene dine til denne uten at det kreves at en spesiell maskin er oppe og går Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Men siden det er en ekstern hdd så er det jo bare å flytte denne til maskinen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Men siden det er en ekstern hdd så er det jo bare å flytte denne til maskinen. 6575920[/snapback] Hvis man har laptop så synes i hvert fall jeg at poeng forsvinner hvis man har mer enn strømledningen koblet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå