Engen_2k Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg har desvere vært litt slem mot min g5 så høyre mustats virker ikke helt som den skal har hatt samme problem med en annen mus og da fikk jeg fiksa problmet med og åpne musa og "rote" og "fikkle" litt Men det er ingen skruer eller noe sånt på den, men må jo værra en måte og åpne den på. alle inspill er er til hjelp Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror det er skruer under klistrelappene på undersida. Prøv no sånt Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 jammen var det, trudde denna musa var klipsa sammen eller noe sånt jeg takker så mye Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Men ser ut som jeg bare kom et steg videre, får den ikke opp forde. Mulig det er skruer under skatsa og? føles ivertfall sånn ut når jeg prøer og og åpne den Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Veit ikke med G5, men på min G7 er det skruer under skatene.. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Veit ikke med G5, men på min G7 er det skruer under skatene.. 6576019[/snapback] jaja det er det nok helt sikkert skruer under skatsa minne og siden g5 g7s eneste forsjell er at den g7 har batteri og er tråløs og deng5 har tråd og vekter også litt forjellig matriale på utsida da det var vel det jeg fryktet, siden skatsa sikkert blir darligere når jeg tar dem av og limer dem på igjen. Eller funker det? Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Stakkar mus, lever den tilbake der du kjøpt den og si at den ikke yter som den skal... garenti og reklamasjon, hvis du er ikke kirsten og ikke ha lov til å lyv Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 jo kan gjørra det, eneste problemet er at når jeg prøvde og tving den opp når jeg bare hadde skrudd opp skrue brukte jeg kniv så da ble det ett par merker på den og da har de et "bevis" på at den ikke har blitt behandla bra.... men det kan funke Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Å åpne min G7 var ikke så lurt. Nå sitter skatsene på, men de er bølgete og fæle... Må se om jeg får kjøpt nye et sted... Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Å åpne min G7 var ikke så lurt.Nå sitter skatsene på, men de er bølgete og fæle... Må se om jeg får kjøpt nye et sted... 6579899[/snapback] ok da tar jeg det som en siste utvei men kan jo ikke ha en mus høyreknapen ikke funker på Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 På min g7 hadde rullehjulet kilt seg fast, og den høyre museknappen var veldig treig.. Fikk fiksa det ved å løsne noen skruer og "vri" litt på det øvre skallet.... Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 ja det høres veldig likt ut som mine problemer, bare det at rullehjulet funker helt fint, og at jeg ikke får stilt sensen opp, bare ned .Trur jeg tester og åpne den bare jeg får tid Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Stakker muser blir neste lei meg av å høre hba dere gjør med dem ... Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Stakker muser blir neste lei meg av å høre hba dere gjør med dem ... 6581365[/snapback] ja men nå må du huske, de har ikke følelser det er det "onde" med spill de kan gjøre deg gal og da ødlegger du ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå