ondfisK Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Har et GeForce XFX 7600GS Extreme Edition kort som jeg kjøpte sammen med en ny pc jeg satt sammen igår. Alt fungerer strålende, bortsett fra at når jeg går inn i avanserte instillinger for skjerm/skjermkortet (Ytelse, Vertical Sync, AA,AF, fargejustering osv) oppfører skjermen seg som om jeg skifter hz`en på den.. Altså, den blir svart i et 1 sekund før den kommer tilbake igjen til sitt vanlige jeg og fortsetter ting som normalt.. Lurte på om noen hadde noen anelse om hva i svarte den holder på med, for det skjer hver gang? Har kun prøvd en driver som er 91.31, noen andre opplevd det greiene her ? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Prøv nyeste betadriver hos nVidia. Er noen som har litt problemer med 91.31. Bruker betadriveren selv og har ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 jaok, da prøver vi det.. takk for raskt svar ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå