Gå til innhold

Hvilke nettbutikker setter sammen PC av selvvalgte


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg så at Komplett kun setter sammen PC`er som er bygget i PC byggeren deres. Er det noen som vet om nettbutikker som setter sammen PC`er utfra kundens selvvalgte komponenter?

 

De fleste nettbutikker har ikke fått oppdatert deres stasjonære pc`er og oppgraderingspakker med de siste endringene i cpu markedet.

 

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp pc hos Netshop,da får du det du vil ha og verdens beste service på kjøpet.   :)

6575887[/snapback]

støtter netshop ;)

6576323[/snapback]

Ja, mangfoldige kjøp der og de konkurrerer både på pris og service.

6576330[/snapback]

 

*hånda opp for netshop* Men de har ofte litt utdaterte priser. (Spesielt på CPU...)

Lenke til kommentar
Tror nok at alle netbutikker har denne tjenesten.... hadde vel vært rart om ikke.

6590435[/snapback]

 

Tja, det var egentlig ikke alle - som jeg skriver så har f.eks ikke Komplett denne tjenesten. Det er mange som har "pcbyggere" hvor man kan sette sammen maskiner med endel forvalgte varer - problemet med disse er at de ikke altid er oppdatert som feks. nå med Conroe cpuer eller AM2 hovedkort.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Tror nok at komplett setter sammen en pc til deg om du spør på en høflig måte.

6596585[/snapback]

 

Du har rett i at man sikkert kan forhøre seg!

 

Har forøvrig fått svar fra pcutstyr.no om at de kan samle boksen slik at jeg selv kan legge inn OS, og så gir de 3 års garanti for tilsammen 700 - 800 kr. Ser ut som dette er en tjeneste som ikke er så godt dokumentert hos de ulike nettbutikkene, Netshop tok som vist lenger opp 400,- for omtrent samme tjenesten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...