ersa Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Jeg har hørt at man kan kjøre tung sykkel etter man har hatt klasse A1 i to år og oppgradert til klasse A. Men på veivesenet sine sider står det at man må ha hatt klasse A i to år eller være fyllt 21 år for å kjøre tung. Noen som vet hva som er riktig? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Jeg har hørt at man kan kjøre tung sykkel etter man har hatt klasse A1 i to år og oppgradert til klasse A. Men på veivesenet sine sider står det at man må ha hatt klasse A i to år eller være fyllt 21 år for å kjøre tung. Noen som vet hva som er riktig? 6575630[/snapback] For å være helt ærlig så ville jeg stolt på Vegvesenet. Men i følge kjørelærenen jeg hadde for snart 2 år siden så stemmer det siste Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Kan bekrefte at det siste stemmer. De to årene er fra du tok A, ikke A1. Dersom du oppgraderer til A på 18- årsdagen din vil du kunne kjøre tung på 20- årsdagen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå