Gå til innhold

PROBLEMMS!!! :(

Anbefalte innlegg

jeg har problemer med XP. preformence poleren i XP sier CPUn jobber p[ tilnerma 100% hele tiden. dette bekreftes oxo paa gradene og att det hakker. jeg har P4 2,4 512 ddr 333 , g4ti4600, osv. saa jeg skjoner ikke hvorfor det skal vere noen problemer da.

i winn 2000 er alt ok men der f[r jeg kunn 8500 3dmark, i xp faar jeg mye mer... 1200 naar jeg har over klokket litt.

naar jeg satt sammen datan presterte jeg aa miste ram brikka paa gulvet. men jeg sjoner ikke hva den kan ha med det cpu greine... og kunn i XP. jeg har alt av drivere til xp saa det burde ikke vere de som gj;r det.

det er ganske dorlig 3dmark syntes jeg til dette oppsette oxo.

masse feil og saant her. dorlig satt opp og.

p4 2,4@3,1

g4 TI 4600

512 ddr 333

vannkjoling sefle

2x 80GB

Modda kasse =)

1262 3Dmark

[ Denne Melding var redigert av: Lord-KGA på 2002-10-19 18:00 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

probleme starta f;r jeg klokka opp til 3,1. har provd og klokke ned oxo, men hjelper ikke..

det er foresten ikke op 100% konstant... men nesten periode vis. 100% lenge og saa gaar det ned litt. for saa og gaa opp igjen.

det staar att det er systemet som tar saa mye av cpu en naar jeg ser paa task maneger.

Lenke til kommentar

probleme starta f;r jeg klokka opp til 3,1. har provd og klokke ned oxo, men hjelper ikke..

det er foresten ikke op 100% konstant... men nesten periode vis. 100% lenge og saa gaar det ned litt. for saa og gaa opp igjen.

det staar att det er systemet som tar saa mye av cpu en naar jeg ser paa task maneger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...