Canute Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Er ikke det den tiden rundt når de slutter å menstruere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Som jeg så fint husker det fra skolen - de slutter å produsere [noe jeg ikke husker]. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 http://www.lommelegen.no/art/art2457.asp Dette er vanligvis en gradvis prosess, og skyldes muligens at eggstokkene rett og slett ikke har kapasitet til å modne flere egg. Fordi prosessen i eggstokkene går gradvis kommer også symptomene gradvis. Enkelte kvinner får fjernet sine eggstokker kirurgisk av ulike grunner, og da oppstår en umiddelbar menopause, med symptomer så å si umiddelbart. da er det fint at min mor ikke har noen eggstokker da Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 da er det fint at min mor ikke har noen eggstokker da 6577713[/snapback] second! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Siste 3 måndene har mor gått rundt slik ---> Noen lindrene tips til kvinnfolk som hyler værre en apekatter i dyreparken? 6575580[/snapback] Ingenting man kan gjøre. Min mor er på samme måte for tiden. Hissig med mood wings til de grader. Skal ikke være enkelt for de. Beste er å ikke hisse seg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå