Gå til innhold

Husk helgens konkurranse - Natur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

;)

Jeg kan som sagt ikke hjelpe deg med underforumet, det må nok opp til høyere hold. Jeg har jo i det minste bidratt ved å opprette poll. ;)

6582483[/snapback]

Innlegget var på ingen måte ment som noe kritikk mot dere moderatorer. Er selvfølgelig veldig takknemlig for det dere bidrar med, og uten poll ville jo hele konkurransen vært en saga blott! Så mange takk for all hjelp! :thumbup:

Jeg trodde imidlertid at moderatorene også kunne hjelpe til med et underforum, men jeg har jo nå forstått at det må en administrator til. Men vet ikke om dere som er moderatorer har mer påvirkningskraft overfor administratorene? Eller kan noen av dere administratorer som leser disse trådene, komme med et innspill? :hmm:

Konkurransen er i alle fall ikke veldig synlig så lenge den må ligge i kategorien ”Annet”. Det erfarte jeg i alle fall sist jeg arrangerte konkurranse. Da mottok jeg to forskjellige PM fra noen som visste at jeg skulle arrangere konkurransen, men som ikke fant den igjen. I tillegg ville kanskje flere deltatt om den hadde vært noe synligere… Så at jeg opprettet en tråd i bildekritikken for å vise til konkurransen, hadde jeg håpet dere ville se igjennom fingrene med. Men det er kanskje ikke det som er problemet, problemet er kanskje at tråden blir bumpet? Det er jo imidlertid bare for en kort periode det skjer, etter helgen er det jo ingen som bryr seg om denne posten lenger…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...