Geir M Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hei. Jeg trenger en ny bærbar maskin til studentbruk. Kommer hovedsaklig til å bruke maskinen til notater og lignende. Skal kjøpe en desktop i tillegg senere, så trenger ikke noen heftig ytelse. Disse egenskapene vil jeg at maskinen skal ha: - Brukbar batterilevetid - Ikke bråke alt for mye, men trenger ikke være helt stillegående (maskinen skal blant annet brukes på skolen) - Gi mest mulig for penga ytelsesmessig (ikke SÅ viktig) - Må ha mulighet for å tilkoble meg til et trådløst nett på en eller annen måte (har ikke veldig peiling på dette) Mvh. Geir Endret 28. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er ute i samme oppdrag, men jeg kan strekke meg til 9000, så forslag i denne prisklassen ønskes også. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har kommet utrolig mange poster med samme temaet de siste dagene. Prøv å bruke søkefunksjonen, så finner dere sikkert en masse nyttig! =) Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har kommet utrolig mange poster med samme temaet de siste dagene. Prøv å bruke søkefunksjonen, så finner dere sikkert en masse nyttig! =) 6575564[/snapback] de som er skrevet om studentpcer ligger enten under eller over min prisklasse, eller har feil prioriteringer, dermed nye tråder. men, bør muligens lages en fellestråd med anbefalinger på studentpcer i de forskjellige prisklassene. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) tips vent til skulestarten då er det gode tilbud på laptop til studenter desuten kan du frå bra tilbud på laptoper gjennom skulen når du begynner har god erfaring med pcmerke Tundra etter sist år karaftig og billig Endret 28. juli 2006 av Neddo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja det dukker nok opp mange gode tilbud nå etter hvert. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Siden ingen av de aktive trådene passer til mitt bruk velger jeg å "dumpe" denne tråden, ønsker fortsatt en bærbar pc på rundt 8000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå