Straydog Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hvilken anbefales av K800i, K610i eller W810i. Er mest ute etter en "allround" evaluering av telefonene, hvilket kan gi en konklusjon av hvilken som er best. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 bare på jakt etter SE? Hvorfor i såfall? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hvilken anbefales av K800i, K610i eller W810i.Er mest ute etter en "allround" evaluering av telefonene, hvilket kan gi en konklusjon av hvilken som er best. 6575414[/snapback] Jeg har samme dilemma som deg. Trodde jeg var kjempesmart, å kjøpte meg en Nokia 6280....kvittet meg fort med den. Jeg har også lyst på en av de telefonene som du nevner, men klarer ikke å bestemme meg. Det er positive og negative sider med alle tre telefonene. Så folkens kom med noen gode råd, som gjør valget litt enklere Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 av de tre hadde jeg valgt K800i. pga kamera. men, hadde jeg valgt fritt, hadde det ikke blitt noen av de nevnte. min mening, og jeg mener ikke at alle skal mene det samme, men min mening er at SE har tapt seg forferdelig det siste året. K700i var genial telefon, sammen med K500i, men så ble de litt vel opphengt i designet sitt. alle de nye telefonene er jo bygget på samme grunn-design! finnes så mye annet spennende, så jeg hadde sagt takk, men nei takk. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Selv kjøpte jeg w810i, men ser ingen grunn til å la være å kjøpe k800i. (Jeg kjøpte w810i fordi både mobiltelefonen min òg iPoden min takket for seg, så jeg trengte en mobil som støttet 4GB). Har bare prøvd k800i litt, men det virker som det eneste som kan virke litt "billig" på den er kameradekselet. Men ellers virker det som en kjemegod telefon! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 av de tre hadde jeg valgt K800i. pga kamera. men, hadde jeg valgt fritt, hadde det ikke blitt noen av de nevnte. min mening, og jeg mener ikke at alle skal mene det samme, men min mening er at SE har tapt seg forferdelig det siste året. K700i var genial telefon, sammen med K500i, men så ble de litt vel opphengt i designet sitt. alle de nye telefonene er jo bygget på samme grunn-design! finnes så mye annet spennende, så jeg hadde sagt takk, men nei takk. 6575550[/snapback] Hvilken tlf anbefales da? Det kan godt være en Nokia for min del, men jeg antok at det var SE som var det heite om dagen... Alt annet enn SE og Nokia er uaktuelt da men.... Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvis du er ute etter allrounder så må du velge mellom k610 eller k800 siden w810 ikke har støtte for 3G. Jeg kjøpte meg k800 fordi den har radio, noe k610 ikke har i tilleg så har k800 bedre kamera og emd autofokus og blitz. På andre siden er den litt dyrere enn k610. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hvilke modeller fra Nokia kan måle seg med SE k800i? Og er det eventuelt anbefalt å gå får en Nokia tlf kontra k800i? Hva med Nokia 6280 eller 6233 feks? Endret 30. juli 2006 av Straydog Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg hadde helt klart anbefalt k800i. En helt genial telefon som oser av kvalitet. Den telefonen fra Nokia som skal konkurrere med k800i er N93 som kommer nå. Men kvaliteten på kameraet til N93 ser ut til å være mye dårligere enn k800i sitt. Selv at begge mobilene har 3,2mpix. Og noen tidligere i dette emnet nevnte at SE har tapt seg forferdelig. Vel, det er vel ikke helt riktig? De har sluppet mange gode mobiler nå. Jeg kan jo gi deg en liten kjøpsguide da.. Hvis du er ute etter en kamera telefon, kjøper du helt klart k800i. Denne har et kamera som gir deg bilder som du kan skrive ut på fotopapir, og nesten ikke se forskjell fra "onkli kamera". Men den kan jo også brukes til mye annet. Dette er jo SE sitt flaggskip for tida, og den har mange finesser og funksjoner som er nye. Hvis du er ute etter en mobil som er god på mp3, kjøper du w810. Eller kanskje w800i. Det som er dumt med w810, er at den ikke har noe kameradeksel. k610i er vel etterkommeren til t610. Dette mener jeg er den mest allround telefonen, da denne ikke er beregnet til en spesiell ting. F.eks walkman telefon eller kamera telefon. Jeg veit lite om denne telefonen, men.. Selv hadde jeg absolutt (med stor strek under) gått for k800i! Men det er nå smak og behag. Den er også blitt ganske billig. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Takk for hjelpen, AnaXyd. Da går jeg for k800i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå