Firesky Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 ok, jeg skal ha en lappis nå, en jeg kan ha å surfe, chate, srive og spille noen gamle spill på fks red alert 2 osv, ikke noe heftig men det jeg er litt skeptisk til med bærbare er batteriene... mange funker ikke mer en 2timer osv etter speksene.. det hadde hvert greit å kunne sitte litt mer en 2 timer med PCen, det er jo såvidt det holder bussturen frem og tilbake til skolen nå er jeg langt fra ekspert på bærbare, tvert i mot... jeg er helt grønn på dette området derfor lurer jeg litt på, hva bør jeg velge om jeg skal ha best mulig levetid? og hvilket merke er bra osv? har hørt mye fint om acer sine maskiner og dell sin service osv... men er det noen av dere som har litt erfaring å kunne hjelpet meg? bør ikke være over 7000,- Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ta en titt her. Vil du ha stabilitet, ytelse og kvalitet så er dette det beste på markedet i dag. Acer, HP Pavilion, Dell, Packard Bell +++ er stadig innom sjappa for rep. men aldri noen av HP's bedriftsserie PC'er Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 noen som vet om denne ser bra ut? Kapasitet: 2200 mAhTeknologi: 4-cellers litiumion er dette noe som vil holde lenge forhold til resten av HWen ? eller går det ann å handle annet batteri til dem? at dem blir noe større men holder lengre eller bare kjøpe inn 2 batterier å bytte når det er tomt, er det mulighet for det? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Batteriene skulle holde lenge de. Hw'en på disse er beregnet på å holde lenge i kontormiljø så feiltolleransen er veldig lav, noe disse lever opp til. HP har reisebatterier som du kan klaske inn på undersiden i tillegg til standardbatteriet og få 9+ timer. Opptil 14+ timer er mulig med disse. Skulle holde lenge nok for de fleste det nx6110 og nx6310 er nok modellene som passer best, men strekker du deg til en nx6310 type ES499ET eller en 6325 type EY348ET vil du garantert ikke angre. Vask bilen til gamlingene eller noe for etpar hundringser så har du den i boks Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 høres fint ut det med den batteriløsningen til HP... men har sittet å sett på denne en liten stund å liker den igrunnen er veldig usikker, det virket som det var ok batteri på den acer'en og resten av specsene var også veldig ok forhold til prisen føler jeg om batteriet skulle bli problem er det vel mulig å handle et ekstra batteri som man kan bytte når det trengs... eller et større batteri, men hvis det stemmer at det varer i 4 timer så er det vel igrunnen ikke noe å klage på, etter som jeg har forstått etter å ha sett på mange forsjellige nå så er ikke 4 timer så galt velvel.. takk for hjelpen uanz, *bestille* Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 bare et spm til pc reperatør fyren... skal selv og ha bærbar, de fleste jeg kjenner har bærbar og erfaringene er gode i starten , men rundt et år etter pcene er i hus er batteriene så og si ubrukelige hos de fleste , en kompis av meg får ikke starte opp pcen engang uten strømkabelen i, dette er en hp sak :S Varer ikke batterier mer en 10-16 måneder uansett eller? tenker på at den blir brukt 5-24 timer til dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå