miCro Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Med jevne mellomrom får jeg denne (se vedleg) feilmeldingen. Jeg bruker brannmuren til XP og den virker tilsynelatene fint, men som sagt så kommer denne feilmeldingen opp en gang i blant. Noen som vet hva den betyr og hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Dette er jo en AutoIt error (se tittellinje) Firewall.exe tilhører ikke Windows brannmur. Tilhører Bitguard firewall, men det finnes også en prosess som fungerer som bakdør/trojaner. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg visste ikke hva en autoit error innebar, og derfor ble jeg ikke mistenksom før jeg søkte litt rundt om på nettet. Har imidlertid fått fjernet rusket nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Finfint. Var det en reell spyware/trojaner-sak? Hvilket anti-spywareprogram bruker du? Windows Defender? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg regner med det iom at jeg ikke har Bitguard firewall installert. Det var Adaware som fant snusket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå