goggen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har noen filer jeg prøver å slette, men får beskjed om access denied eller at de kan være i bruk. De er ikke i bruk, og jeg har sjekket egenskaper for hver enkelt fil at det ikke er huket av for "kun lese fil". Noen som vet hvorfor jeg ikke får slettet? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Har du prøvd å starte opp i safe mode og/eller slette via kommandolinja? edit: pleier å fungere for meg, men har aldri tenkt på hva som gjør at en noen ganger har problemer med å slette filer som jeg vet ikke er i bruk. tenker bare Windows.......... Endret 28. juli 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Her er eit program som gjerd at du kan slette filen, Unlocker http://ccollomb.free.fr/unlocker/ låser opp alle filer som sperre for sletting og du kan sjå ka program som hidre deg i og slette filen og. enkelt og greit program og brukervenlig so slepper du og starte maskine på nytt eller å gå inn i sikkerhet modus får og slette en fil Endret 28. juli 2006 av Neddo Lenke til kommentar
goggen Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Testa Unlocker nå, men den greide faktisk ikke å "unlocke" fila. Men fikk beskjed om at den kunne slettes neste gang maskina restarter, så da satser jeg på det - kan ikke restarte ennå da det er en filserver. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Får heller ikke sletta problemfiler med Unlocker... Når jeg prøve manuelt å delete filene (i dette tilfellet lydbøker i mp3 format) får jeg opp følgende feilmelding: Datafeil (Sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå