Fotofashion Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei Litt merkelig problem.. Har en logitech mx700 trådløs mus, og denne har begynt å fryse hvert 15 sec.. Har ikke installert noe nye drivere eller programmer. Musen har tidligere fungert helt knirkefritt. winxp pro sp2. dfi sli-d hovedkort Noen tips for å løse dette problemet mottas med stor takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Trådløse muser foretrekker jeg ikke. Mye trøbbel med de. Forsøk på en annen pc. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) skift batteri vist den ikke er sånn oppladbar? Endret 29. juli 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Du sier at du ikke har prøvd å installere noen nye drivere. En ide er jo å gjøre det? Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har hatt et lignende prob. en gang. Det vise seg at skjermkort-driveren laget problemer, rullet driveren tilbake/ventet til det kom nyere drivere. Null problem! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er også mulig at det kan være spyware og lignende. Det er verdt et forsøk å fjerne. Lenke til kommentar
Savi0n Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 dette har ingenting me mus drivere å gjøre, ingenting me batteri men med USB driverne.. har hatt samme probb.. er ikke sikker det funker etter USB driver installasjon heller, formater! det der er no herk !! ikke installer nye mus drivere, fucker bare opp sensen om du gamer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 USB-drivere følger som regel med i pakke med drivere til hovedkortet(brikkesettet). Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har akkurat hatt samme problem som deg. Mitt problem var at jeg byttet skrivebord. Plutselig virket ikke musa, etter ca. 15 sek. Måtte begynne å bruke musematte igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå