Snublefot Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tidige er at vist du faktisk ser noen nordmenn der inne så kjøper de bare de samme gode "norske" merkevareproduktene de er vandt til. Bare litt billigere seff.. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har vært innom to Lidl-butikker, og det minnte meg om Europris - MED fruktavdeling.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg misliker Lidl fordi det er bare ikke det samme som f.eks Meny og lignende butikker, det ser billig ut, fake, og lite "friskt" om du skjønner, at brosjyrene og butikken er kledd i alle regnbuens farger (og enda et par...) hjelper lite. Æsj! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 To positive og en negativ ting med Lidl(se). Pizza Mozarella og Pizza Speziale. Ligg unna Pizza Tonno. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Grunnen er ganske enkelt, mange nordmenn synes det er flaut å handle på såkalte "billigbutikker"! men så kan det også være at lidl ikke er så billige som de skal ha det til, og vet ikke om kvaliteten på maten er noe særlig.. Har bare kjøpt godteri der jeg så Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Det ryktes at de i hvertfall kommer til å gjøre noe med prisnivået etter at de har etablert sentrallagerene sine, som de jobber med å sette opp for tiden. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg liker rett og slett ikke varene demmes. Titta litt i reklamen derfra for en god stund siden, også så jeg blandt annet papiret på sjokoladen, og det likte jeg ikke. (LOL.) Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Så faktisk igjennom flyeren deres som kom i posten igår, og jeg synes ikke det var noe særlig billig, og tilbudene var ikke spesiellt gode på noe som helst. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Problemet er at Lidl er en lekebutikk med lekemat og lekeprodukter. Ingenting smaker forsvarlig. Ikke snopet heller. Noen påstår at Lidl-sjokoladen var så god. Jeg hater den. Handlet en gang på Lidl og det var første og siste gangen. Lets face it. Det er _tysk_. Landet som ga oss Modern Talking, vingummi fra helvete og flere punk og goth band enn du kan telle. Edit: leif Endret 16. august 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Lets face it. Det er _tysk_. Landet som ga oss Modern Talking, vingummi fra helvete og flere punk og goth band enn du kan telle. Edit: leif 6685624[/snapback] Det er også landet som har gitt oss BMW, Mercedes og Porsche.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) du glemte Opel Endret 16. august 2006 av demille Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Sånn jeg ser det så er grunnen til at normenn ikke liker å kjøpe varene at vi er verdens mest konservative folkeslag. Har en normann handlet på kiwi i 10 år vil den personen fortsette å handle i den butikken i 10 år fremover, selv om det kommer en butikk med halv pris på nesten like varer, men med andre navn selfølgelig. Den eneste gangen jeg var inne i en lidl butikk så var det ikke noe som så godt ut. det eneste som jeg hadde lyst på var de "norske" varene. Sånn som freia og maarud produkter. Navngiving og farge på pakningen er det som får meg til å kjøpe. hvis jeg kjenner produktet fra før kjøper jeg det, selv om kanskje andre produkter er bedre. En ting som jeg virkelig ikke likte var kassasystemet. du har 5 meter til å legge varene dine på båndet, men bare en halv kvadrat til å pakke varene i poser. noe som skaper lang kø og ergelse. Liten edit, de vanlige "norske" produktene er ikke noe billigere hos lidl. ofte så er de noen kroner over f.eks kiwi Endret 16. august 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Patton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sånn jeg ser det så er grunnen til at normenn ikke liker å kjøpe varene at vi er verdens mest konservative folkeslag. 6686646[/snapback] Indeed! Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tingen er vel at lidl har mat som vi ikke er vant til, og den maten smaker ikke noe godt iforhold til hva vi har, derimot en tysker som jeg kjenner handler bare på Lidl. Der er tingene han liker... folk er forskjellige Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 du glemte Opel 6686584[/snapback] Opel bør forbigås i stillhet ... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Var forresten innom lidl idag og prata med ass. butikksjef, og han sa salget har gått opp hele tiden etter at de har åpna. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Lets face it. Det er _tysk_. Landet som ga oss Modern Talking, vingummi fra helvete og flere punk og goth band enn du kan telle. Edit: leif 6685624[/snapback] Tja hvis du virkelig tror at tyskland bare er et dårlig land har du virkelig vært alt for lenge innesperret på rommet ditt. "Germany is among the world's largest and most technologically advanced producers of iron, steel, coal, cement, chemicals, machinery, vehicles, machine tools, electronics, food and beverages, shipbuilding, textiles" Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Var forresten innom lidl idag og prata med ass. butikksjef, og han sa salget har gått opp hele tiden etter at de har åpna. 6808980[/snapback] Hadde han sagt noe annet, hadde oppsigelsen ventet på kontorpulten hans fem minutter senere. Og....hvis en sammenligner omsetningen med de første "prøveukene" etter åpning, der ferre og ferre kommer igjen pga. alle de tidligere nevnte negative opplevelser, tviler jeg på det argumentet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 pwd3679, hva vet du om omsetningen til Lidl? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 pwd3679, hva vet du om omsetningen til Lidl? 6812583[/snapback] Wild guess: Absolutt ingenting!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå