hean Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) En ting til jeg liker med Tørum er hatt han har troen på de unge i RBK som bla. Michael Kleppe Jamtfall og Andreas Nordvik. 6669508[/snapback] Noe må han ihvertfall ha gjort riktig. Som mange sier løser det seg ikke med trenerskifte hele tiden men historien viser at det faktisk som oftest gjør nettopp det. Edit. Ser ut som trenerskiftemotstanderne har gitt seg her med god grunn, de tar feil Endret 13. august 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Rosenborg er midtoppi et generasjonsskifte.. Midtbanen dems i går besto bare av unggutter, Om en sesong eller to så er Rosenborg nordens ledende lag igjen. Og Høgmo er helt klart den rette mannen til å lede Rosenborg. Og hvem andre trenere er det Roseborg har å velge i da? siden Høgmo er så forferdelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 la oss ikke kaste ut høgmo etter en halv sesong da, men personlig så syns jeg ike d var riktig av han å ta pause.mne vil heller ikke at tørum skaql gå tilbake i sin gammle rolle(vi har jo gått fra 4 til 2 plass,,og snart første:P) tipper det blir et partnerskap jeg Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 la oss ikke kaste ut høgmo etter en halv sesong da, men personlig så syns jeg ike d var riktig av han å ta pause.mne vil heller ikke at tørum skaql gå tilbake i sin gammle rolle(vi har jo gått fra 4 til 2 plass,,og snart første:P) tipper det blir et partnerskap jeg 6674813[/snapback] Høgmo tok ikke en pause men ble rett og slett sykemeldt. Å innrømme for omverden at han man er utbrent/overarbeidet skal mye til for en person i hans stilling. Klandrer ikke Høgmo for sykemeldingen da dette er noe vi andre ikke har noe med i det hele tatt. Uansett mener jeg at Høgmo ikke er rett mann for jobben, han har vært i RBK i nesten en sesong nå å man kan ikke gi en trener mer tid enn akkurat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 la oss ikke kaste ut høgmo etter en halv sesong da, men personlig så syns jeg ike d var riktig av han å ta pause.mne vil heller ikke at tørum skaql gå tilbake i sin gammle rolle(vi har jo gått fra 4 til 2 plass,,og snart første:P) tipper det blir et partnerskap jeg 6674813[/snapback] Høgmo tok ikke en pause men ble rett og slett sykemeldt. Å innrømme for omverden at han man er utbrent/overarbeidet skal mye til for en person i hans stilling. Klandrer ikke Høgmo for sykemeldingen da dette er noe vi andre ikke har noe med i det hele tatt. Uansett mener jeg at Høgmo ikke er rett mann for jobben, han har vært i RBK i nesten en sesong nå å man kan ikke gi en trener mer tid enn akkurat det. 6681572[/snapback] mulig du har rett, og som en medtrøder og rbk fan,så kan jeg egentli ikke se igjennom fingerne på dårlige resultater,men å sparke tre trennere på tre år høres litt..drastisk ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 han fikk vel d ja:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 men gjorde vist ikke det likevell..idag forsvant per matias høgmo fra RBK for all evighet:D:D:D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå