Gå til innhold

Bør Per Mathias Høgmo få bli i RBK?

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tull å begynne å vurdere trenerbytte nå igjen. Hva skal det være godt for? Resultatene viser vel mer enn godt nok hva trenerbyttene tidligere har ført med seg. Man kan ikke forvente at en ny trener skal gi toppresultater med en eneste gang. Man må gi det tid, og tid er også det Høgmo trenger.

Se bare på Tromsø, og Start. Har sparket trenerne sine nå. Hva godt vil det føre med seg? Jeg tror ikke noen av de lagene blir topplag med det første selv om de har byttet trener.

Det er så altfor enkelt å legge all skylda på treneren. Nå må styret i klubbene også begynne å ta ansvar.

Lenke til kommentar
Vel, alle har sett resultatene fra diverse trenere i RBK etter Eggen og jeg mener nå at det bør vurderes trenerbytte. Sier ikke at man skal bytte trener men at det bør vurderes....

Kommentarer til dette? :hmm:

6574734[/snapback]

Eller så har du rett og slett hørt litt for mye på mini. Kanskje du kan liste opp de som har vært før Høgmo og nevne om hvorfor de er bedre enn Høgmo. Var forgjengeren til Høgmo bedre enn Høgmo? Jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Vel, alle har sett resultatene fra diverse trenere i RBK etter Eggen og jeg mener nå at det bør vurderes trenerbytte. Sier ikke at man skal bytte trener men at det bør vurderes....

Kommentarer til dette? :hmm:

6574734[/snapback]

Eller så har du rett og slett hørt litt for mye på mini. Kanskje du kan liste opp de som har vært før Høgmo og nevne om hvorfor de er bedre enn Høgmo. Var forgjengeren til Høgmo bedre enn Høgmo? Jeg tror ikke det.

6575721[/snapback]

Ingen har vel sagt at forgjengerne var bedre men det betyr ikke at Høgmo kvalifiserer likevel...

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
Tull å begynne å vurdere trenerbytte nå igjen. Hva skal det være godt for? Resultatene viser vel mer enn godt nok hva trenerbyttene tidligere har ført med seg. Man kan ikke forvente at en ny trener skal gi toppresultater med en eneste gang. Man må gi det tid, og tid er også det Høgmo trenger.

Se bare på Tromsø, og Start. Har sparket trenerne sine nå. Hva godt vil det føre med seg? Jeg tror ikke noen av de lagene blir topplag med det første selv om de har byttet trener.

Det er så altfor enkelt å legge all skylda på treneren. Nå må styret i klubbene også begynne å ta ansvar.

6575620[/snapback]

Trenerbytte hos Start mener jeg er riktig siden trener der var i konflikt med halve stallen og hele støtteapparatet.... når han gikk var det kun en spiller som støttet han, det sier litt om hvordan du har vært. Han var en flink trener men ikke verdensmester på alt som han selv trodde.... han visste bedre en klubbleger når en spiller var frisk. I slike tilfeller kan man ødelegge en spillers karriere for alltid ved å sette han på halvskadet...

Å jo, man bør se toppresultater av en trener med en gang som tar over ett lag som omtrent kun har toppresultater å vise til.

Lenke til kommentar
PS. Sier ikke Høgmo er den verste treneren RBK kan ha men det finnes nok mange bedre kandidater der....

6575860[/snapback]

Har du noen navn?

6575886[/snapback]

Nei, det har jeg ikke.... kjenner jo litt til norske trenere men ville fått tak i en utenlandsk trener uten at jeg skal argumentere for det. Føler bare at det ville vært en bedre løsning.

Men tenk litt etter da, har du fulgt RBK og sett hvordan de har spilt mot diverse lag. Enkelt å greit en skam synes jeg....

Lenke til kommentar
Hvorfor skal en ny trener som har hatt suksess med lag tidligere, være synonymt med øyeblikkelig gode resultater? Det er da ikke treneren som spiller utpå banen i en kamp.

6575874[/snapback]

Nei, det er spillerne... og når du tar over ett lag som har hatt suksess bør du kunne fortsette trenden, ihvertfall delvis.....

Lenke til kommentar
PS. Sier ikke Høgmo er den verste treneren RBK kan ha men det finnes nok mange bedre kandidater der....

6575860[/snapback]

Har du noen navn?

6575886[/snapback]

Men tenk litt etter da, har du fulgt RBK og sett hvordan de har spilt mot diverse lag. Enkelt å greit en skam synes jeg....

6575898[/snapback]

Jo, det er jeg enig i.

6575902[/snapback]

Klart man kan være uenig, sannheten er at RBK har den aller beste stallen i tippeligaen i både kvalitet og bredde. Nei, de spiller ikke som de er det og det er her treneren kommer inn i bildet...

Lenke til kommentar

6575860[/snapback]

Har du noen navn?

6575886[/snapback]

Nei, det har jeg ikke.... kjenner jo litt til norske trenere men ville fått tak i en utenlandsk trener uten at jeg skal argumentere for det. Føler bare at det ville vært en bedre løsning.

6575898[/snapback]

Så klart må du argumentere for det. Hvorfor en utenlandsk trener? Hvorfor tror du at en utenlandsk trener vil gjøre mirakler? Høgmo har faktisk gjort mye bra. Han gir også unggutta sjansen.

Lenke til kommentar

6575860[/snapback]

Har du noen navn?

6575886[/snapback]

6575898[/snapback]

Så klart må du argumentere for det. Hvorfor en utenlandsk trener? Hvorfor tror du at en utenlandsk trener vil gjøre mirakler? Høgmo har faktisk gjort mye bra. Han gir også unggutta sjansen.

6576152[/snapback]

Sa jo at det er noe bare jeg føler, ikke påstår. Av å til har jeg magefølelser som jeg ikke kan backe opp, slik er det bare. Er så klart ikke påståelig med hensyn til at treneren bør være utenlandsk.

Det som Høgmo har gjort kan vel klassifiseres som bra hvis man hadde tatt over ett bunnlag men ikke med det laget Høgmo tok over.... da er det desverre stryk både av han og de fleste andre trenere til RBK etter Egggen!

Lenke til kommentar
Hvorfor skal en ny trener som har hatt suksess med lag tidligere, være synonymt med øyeblikkelig gode resultater? Det er da ikke treneren som spiller utpå banen i en kamp.

6575874[/snapback]

Nei, det er spillerne... og når du tar over ett lag som har hatt suksess bør du kunne fortsette trenden, ihvertfall delvis.....

6575903[/snapback]

Per Mathias Høgmo tok over i et Rosenborg som var på full fart ned i 1. divisjon. Høgmo fikk RBK på beina igjen når han kom inn i klubben.

Påstår du virkelig at Rosenborg var et topplag for ett år siden?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Høgmo bør fortsette som RBK-trener. Han har startet en gedigen snuoperasjon på Lerkendal og nesten egenhendig skapt norges første virkelige profesjonelle fotballklubb. Resulatetene vil komme etterhvert som spillerne og laget har fått satt seg skikkelig. Det eneste som må gjøres er å delegere mer av ansvaret over på f.eks Rune Bratseth, det blir feil at Høgmo skal ta seg av ting som ikke går direkte på laget.

Lenke til kommentar
Per Mathias Høgmo tok over i et Rosenborg som var på full fart ned i 1. divisjon. Høgmo fikk RBK på beina igjen når han kom inn i klubben.

6576454[/snapback]

Ja, og det er det fortsatt men man har ikke topptrenere til å få vist det skikkelig!!

PS. Høgmo har IKKE fått RBK på beina igjen når de ofte presterer på 2. og 3. divisjonsnivå.

Bare for å si det er også spillerne usikre på om Høgmo er rett mann til jobben og de vet vel litt mer enn de som diskuterer her.... ikke sant?

Lenke til kommentar

6576454[/snapback]

Ja, og det er det fortsatt men man har ikke topptrenere til å få vist det skikkelig!!

PS. Høgmo har IKKE fått RBK på beina igjen når de ofte presterer på 2. og 3. divisjonsnivå.

Bare for å si det er også spillerne usikre på om Høgmo er rett mann til jobben og de vet vel litt mer enn de som diskuterer her.... ikke sant?

6584683[/snapback]

Først sier du at de er et topplag, og så sier du at de presterer på 3.divisjonsnivå? Du kan ikke mene at en trener, en enkelt person, utgjør den forskjellen? I så fall har du misforstått noe ganske vesentlig. Selv om man bytter ut en trener, så er det fortsatt de samme spillerne som er der ute på banen og presterer (eller ikke presterer). Rosenborg vil ikke umiddelbart heve seg flere nivåer bare fordi de skifter ut treneren. Her trengs det tid. Det gjelder i alle klubber.

Og hvor har du det fra at spillerne er usikre på Høgmo? Referer gjerne til kilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...