Marzo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Kjøpte meg en PCMCIA CF kortleser i går. Skulle være plug & play, men jeg får ingen reaksjon når jeg setter den inn. Hverken med eller uten minnebrikke i. Har en Notebook S270 laptop med WinXP. Fant ingen enable/disable funksjon i bios. Noen som har peiling på hva som må gjøres? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Følgte det med drivere? Eventuellt last ned drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Fulgte ikke med noen drivere nei. Finner heller ikke noen drivere på hjemmesidene til produsenten. Kortet er av typen eMagic CF-5120 Lenke til kommentar
aslettnes Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fulgte ikke med noen drivere nei. Finner heller ikke noen drivere på hjemmesidene til produsenten.Kortet er av typen eMagic CF-5120 6579384[/snapback] Har kjøpt akkurat samme typen kortleser, og har akkurat samme problem. Har du funnet ut av problemet er jeg interessert i å høre. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har du prøvd å sette inn et kort av en annen type så du kan vite at PCMCIA systemet fungerer på maskinen din? M. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har enda ikke funnet ut av problemet nei.. Har desverre ikke andre kort å prøve med. Noen som har dette kortet og fått det til å fungere? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Kortleseren fungerer i annen maskin. Men andre kort fungerer ikke i min maskin.. Vet ikke om det er noe som må aktiveres for å få den til å fungere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå