Deadringer Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei. Har nettopp klart å installere windows på laptopen min. Har bare et problem. Det kommer ikke opp noen innloggingsvindu da pcen starter opp. Altså, den krever ikke passord, den går bare rett inn i windows. Jeg vil at den skal kreve passord. Noen som vet hvordan jeg kan tvinge den til å vise innloggingsvinduet? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du opprettet et passord? Hvis ikke kan det gjøres i Kontrollpanel/ Brukerkontoer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har opprettet passord ja, men det kommer fortsatt ingen innloggingsskjerm. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror du må lage en bruker til med adm. rettigheter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Den jeg har er administrator Flere forslag? Trenger virkelig hjelp til denne. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 prøv å opprette en bruker til, med passord og admi-rettigheter. da burde du få opp vinduet. den første administrator-kontoen er skjult som deafult (skikkelig dårlig forklart, men allikevel...) Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Prøv å gå på kjør/run i startmenyen og skriv inn "control userpasswords2" Se om det er merket av på "brukerene må ange et brukernavn og passord for å bruke denne maskinen." Hvis den ikke er merket så prøv å merke den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Prøv å gå på kjør/run i startmenyen og skriv inn "control userpasswords2"Se om det er merket av på "brukerene må ange et brukernavn og passord for å bruke denne maskinen." Hvis den ikke er merket så prøv å merke den. 6575020[/snapback] Hjertelig takk, det var den jeg trang Takk til dere andre også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå