Piratpjokken Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Sliter litt med å sette opp en teamspeak server. Jeg har satt opp rundt 5 forskjellige stykker etter alle kunstens regler, men jeg klarer ikke å koble meg til serveren (i ts2 client, ikke server opprettings systemet). Jeg satte opp serveren, fikset passord og greier. Fant den på "web server list" og greier. Men så snart jeg prøver å connecte så kmmer den stygge damestemmen og sier error før jeg har blunket. Cant connect to server. Server may not be running eller noe slikt står det der... Jeg tror ikke det er server opprettingen min det er noe galt med. Det er sikkert bare det at jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal connecte til serveren... hjelp? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har du åpna TeamSpeak-portene i routeren, og pekt de til den lokale IP-adressen i nettverket? Har du lagt til TeamSpeak Server under unntak i Windows Brannmuren? Ang NAT; http://portforward.com Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 teamspeak server er lagt til på min maskin, men ikke ruteren. Får gjøre det da om jeg gidder.. får se om noen andre uten ruter gidder å fikse ts server til NwN co-op Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Flyttes fra servere til programvare-kateogrien. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Bompetibomptebump Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 bumpbumpbumpbumpbumpbump spam... Men særiøst, ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå