Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk en ny mobil i dag. Alle kontaktene mine ligger lagret på den gamle telefonen, så jeg vil overføre de til SIM-kortet. Hvordan får jeg gjort det? Den gamle mobilen jeg har er en N-Gage QD (series 60) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk en ny mobil i dag. Alle kontaktene mine ligger lagret på den gamle telefonen, så jeg vil overføre de til SIM-kortet.Hvordan får jeg gjort det? Den gamle mobilen jeg har er en N-Gage QD (series 60) 6574583[/snapback] Hmm, eneste måten jeg vet om er "Kopier til sim" Men jeg vet ikke om det er på din gamle mobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fant ut at du måtte gå inn på hver kontakt for å kunne kopiere til SIM-kortet. Så jeg fikk ikke kopiert en kontakt med 2 nr., kunne bare velge et. Så det tok litt tid. Lenke til kommentar
magnub Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Bruk heller SyncML Det er en åpen standard støttet av de fleste passelig nye mobiler (ble standard, ihvertfall hos siemens, SE, nokia, motorola sånn ca samtidig som fargeskjermene begynte å komme) for å synkronisere kontaktliste/kalender opp mot en server Det finnes flere syncML-servere på nett: https://zyb.com/ - garantert gratis, og funker helt greit - fikk ikke til å synce w810i'en min though, vet ikke hvorfor http://gsmsync.net/desk.asp - denne funka med w810ien min, og syns den generelt er bedre, men mye tyder på at de har tenkt å begynne å ta seg betalt etterhvert Genialt for å migrere tlfliste fra gammel til ny mobil - samt backup om du skulle miste mobilen Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fant ut at du måtte gå inn på hver kontakt for å kunne kopiere til SIM-kortet. Så jeg fikk ikke kopiert en kontakt med 2 nr., kunne bare velge et. Så det tok litt tid. 6574877[/snapback] Eller du kan trykke "Valg->Merk/fjern merking->Merk alt" nå er alle kontaktene merket så trykker du "Valg->Kopier til SIM-kat." Detter funker hvertfall på min 6600 (S60). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fant ut at du måtte gå inn på hver kontakt for å kunne kopiere til SIM-kortet. Så jeg fikk ikke kopiert en kontakt med 2 nr., kunne bare velge et. Så det tok litt tid. 6574877[/snapback] Eller du kan trykke "Valg->Merk/fjern merking->Merk alt" nå er alle kontaktene merket så trykker du "Valg->Kopier til SIM-kat." Detter funker hvertfall på min 6600 (S60). 6584812[/snapback] Men det funker ikke til meg. :-/ Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gå inn i telefonliste (evnt kontakter) og let etter kopier menyen Nokia telefoner pleier å ha støtte for å kopiere, alle samtidig eller en av gangen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Benytter denne tråden til å spør om noen har fått dette til med en samsung d500? Kjøpte meg ny mobil i dag, å vil ha kontaktene mine over til den.. Meeen, det der jo selvølgelig ut som om jeg må ta den tungvindte metoden, samt ingen av dere vet råd? Edit: Selvfølgelig støtter ikke min mobil det der synk greine.. Dette var bais får vell bare begynne da.. Endret 10. august 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå