kimman Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei. Synes bildet ble ganske stilig. Men så fikk jeg en ide som jeg ikke kan utføre selv. Så jeg håper noen av dere gidder, se det som en utfording, å "viske" vekk alle mennesker i vannet og bare la de to fremste være igjen. slik at de liksom er alene i vannet. Setter veldig stor pris på om noen gjør det. Her er bildet: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei.Synes bildet ble ganske stilig. Men så fikk jeg en ide som jeg ikke kan utføre selv. Så jeg håper noen av dere gidder, se det som en utfording, å "viske" vekk alle mennesker i vannet og bare la de to fremste være igjen. slik at de liksom er alene i vannet. Setter veldig stor pris på om noen gjør det. Her er bildet: 6574541[/snapback] Jeg kan prøve, men det vil ta laaaang tid..skal sende en PM når jeg er ferdig (Hvis det blir brukbart) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Her er det ferdige bildet, ganske bra må jeg si Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette blir nok trådstarter fornøyd med. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette blir nok trådstarter fornøyd med. 6574728[/snapback] Ja for håpe det, men det tok bare 5min da Lenke til kommentar
modin Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hei.Synes bildet ble ganske stilig. Men så fikk jeg en ide som jeg ikke kan utføre selv. Så jeg håper noen av dere gidder, se det som en utfording, å "viske" vekk alle mennesker i vannet og bare la de to fremste være igjen. slik at de liksom er alene i vannet. Setter veldig stor pris på om noen gjør det. Her er bildet: 6574541[/snapback] Vet ikke helt hva du skal bruke bildet til, men det er det at det er så mange mennesker å så mye liv i bildet som gjør at dette bildet blir kult. Hvis du skal ha et bildet av de to personene foran i bildet ville jeg nok tatt et bildet av de to, i stede for å fjene bakgrunnen i det bildet du har tatt. Versjonen hvor bakgrunnen er fjernet ser bare død å kjedelig ut, dette er ikke et portrettbilde av de to personene i forgrunn, og det blir det heller ikke bare fordi man fjerner bildets bakgrunn. Endret 28. juli 2006 av modin Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Her er det ferdige bildet, ganske bra må jeg si 6574692[/snapback] Kjapp versjon fra meg 6574924[/snapback] Tusen takk til dere begge, det ble meget bra! Var akkurat slik jeg håpet det skulle bli. Vet ikke helt hva du skal bruke bildet til, men det er det at det er så mange mennesker å så mye liv i bildet som gjør at dette bildet blir kult. Hvis du skal ha et bildet av de to personene foran i bildet ville jeg nok tatt et bildet av de to, i stede for å fjene bakgrunnen i det bildet du har tatt. Versjonen hvor bakgrunnen er fjernet ser bare død å kjedelig ut, dette er ikke et portrettbilde av de to personene i forgrunn, og det blir det heller ikke bare fordi man fjerner bildets bakgrunn. 6575897[/snapback] Ja, så klart er det med mange mennesker mye bedre og mer spennende å se. Så det med å fjerne var bare for gøy. Ville se hvordan det ble. (de fremste er faktisk av meg og dama mi, så det sier vel litt?) Endret 29. juli 2006 av kimman Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Hvorfor har de klær på seg? .....hehehe... jeg måtte bare komme med den... .. Beklager. Internett har ødelagt mitt unge sinn Ganske kult bilde forresten. Tøfft med regn som treffer vann .... Dette er jo ikke primært et bilde av akkurat det, men det er nå tøfft uansett. Endret 29. juli 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Ja enig, syns det er at regn som treffer vann gjorde bildet enda mer stilig. Klær på?? Du vet nok hvor du kan gå til hvis du vil se bilder med nakne folk da.. Endret 29. juli 2006 av kimman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå