tunam85 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Endelig ligger den i handa mi,Nec L1,verdens hittil tynneste klappmobil. 2mm tynnere enn motorolas v3/v3i.Jeg aner ikke hvilken materiale som har blitt brukt her,men det ser ut som det er aluminium.Dere får nyte bildene og kommer med spørsmål. Flere bilder Endret 28. juli 2006 av tunam85 Lenke til kommentar
m3 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Selv om den er tynn så er den ikke så pen etter min mening. Jeg synes Moto D&G er mye penere Og angående Moto D&G, det ser ut som de har brukt mer svart plast enn metall i fronten, i forhold til den "vanlige" versjonen. Jeg synes det hadde vært kulere å brukt mest metall. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Når du sier verdens tynneste telefon, går jeg vel utifra at du mener verdens tynneste "klapptelefon/flipp"?? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Når du sier verdens tynneste telefon, går jeg vel utifra at du mener verdens tynneste "klapptelefon/flipp"?? 6576045[/snapback] Han skriver det jo.... "Bilder av Nec L1,verdens tynneste klappmobil" Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke for å være frekk på noe som helst måte, men jeg mener denne her er rett og slett stygg. Min mening altså. Men bra det er noen som liker slike telefoner da. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Når du sier verdens tynneste telefon, går jeg vel utifra at du mener verdens tynneste "klapptelefon/flipp"?? 6576045[/snapback] Han skriver det jo.... "Bilder av Nec L1,verdens tynneste klappmobil" 6576240[/snapback] Hah!.. nei men har du sett.. Da er det jeg som vimser! hehe.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg syntes ikke den var så pen heller. Liker best EF81 eller RAZR.... Men gratulerer... Lenke til kommentar
pettmark Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Syns ikke den var så stygg, men den er nok praktisk. Tenk på å ha den i lomma kontra en k800i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå