Betroz Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Alt det styret med at ikke vi fikk til DDR400 på dette kortet kan ha med BIOS og/eller Intel chipset driveren. Før greide jeg ikke DDR400, men nå gjør jeg det...spilte SOF2, testa 3DMark og den hang seg ikke. Bruker nå 4.04.1007 driveren. Fixer i 1005 BIOS : - Revise memory dead codes to fix system boot failure. - Lock keyboard reset while EZ-Flash is executing. - Patch the error caused by Intel VGA BIOS DPMS function. - Check OS to restore IDE HDD parameters to fix the error in S3 with IAA. - Fix coding error in Hyper Threading support. - Fix the error of OS rewriting RTC alarm CMOS. - Fix IDE cable detection error in secondary channel. - Update VGA BIOS. - Speed up speech IC checking to reduce boot time. MEN jeg gikk ned i ytelse... 200 poeng mindre i 3DMark2001SE og noen FPS mindre i Quake3. AGP driveren som var problemet? Hmmm...noen kommentarer Snekker'n? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Sorry folkens...slettet meldingen. Men nå er den her igjen :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hele problemet for mitt vedkommende var trolig minnebrikkene hadde to 512 Corsair 3200 brikker(den ene var ikke min) det viser seg imidlertid att det var feil på begge,min døde sakte men sikkert så jeg kontaktet quad i går de sendte meg en 3500 brikke istedet,problemet er att jeg har solgt det asus kortet så jeg kan ikke teste den der men jeg testet det i går (før jeg sendte det) med en apacer 3200 brikke og da gikk det på 400 mhz.Venter opp et Asus P4PE/GL/F/S-SATA over helgen da får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå