Simkin Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) etter att jeg skulle "oppgradere" firewallen min fra Sygate Personal, til Pro, så fikk jeg aller først en feilmelding, om att SSsensor.dll ikke finnes.. firewallen fungerte heller ikke, så jeg avisntallerte og installerte den vanlige igjen.. men samme beskjed der også.. så jeg avinstallerer og installerer igjen.. men nå så kommer jeg ikke inn i windows på vanlig måte.. pc står bare og jobber intenst et minutt, og så stopper den "baren" som går bortover under windowslogoen.. og ingenting skjer.. noen ganger bare restarter den seg igjen får starta i sikker mode.. og ja, har prøvd og slette firewallen i safemode, men det gikk ikke.. heller ikke mappa manuelt.. HJELP Endret 28. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Forsøk systemgjenoppretting fra start-> alle programmer-> tilbehør-> systemverktøy-> systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) der starta den igjen.. men jeg får denne feilmeldinga når jeg skal starte Sygate Firewall fila som feilmeldinga sier mangler, ligger jo i mappa Endret 28. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du igjen forsøkt å slette programmet skikkelig, for så å innstallere det igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå