Nitrius Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Får ikke SpeedFan til å styre alle viftene min, og jeg har heller ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det. Hovedkortet er av typen Asus A8N32-SLI Delux. Jeg har 1 papst vifte bak som er koblet til cha_fan1 på hovedkortet, 1 papst vifte i fronten som er koblet til cha_fan2 på hovedkortet, en GPU vifte som er koblet til NB_Fan og en cpu kjøler som er koblet til cpu_fan. Eneste jeg har fått til å styre med speedfan så langt er CPU viften og cha_fan1 vil værtfall ha muligheten til å få styrt cha_fan2 også gpu viften er ikke all verden. Så Hva må gjøres? Endret 28. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ingen? Skal legge til at vifta i fronten som står på cha_fan2 er byttet til en SilentX vifte. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Skulle også gjerne hatt litt hjelp med SpeedFan, skjønner ikke så mye av det Hvis noen kan fransk: Translate please Endret 29. juli 2006 av Zyko Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Du kan oversette den her... Bare og legge inn andressen og sette språket fra fransk til engelsk... Endret 29. juli 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå