frodd Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra en måneds lang Interrail togtur, og skal nå i fatt med å redigere alt som ble filmet. I den anledning lurte jeg på om noen kunne være interssert i å animere togturen på et Europa-kart. Vet at dette er et skudd i blinde, men hadde satt voldsom pris på det Håper det er noen giverlystne der ute Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Meiner du å ha ein strek som teikner opp ruta toget? Om du seier korleis ruta var kan eg sjå på det. Skader ikkje om du finn eit brukbart Europa-kart i stor oppløysning heller. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Meiner du å ha ein strek som teikner opp ruta toget? Om du seier korleis ruta var kan eg sjå på det. Skader ikkje om du finn eit brukbart Europa-kart i stor oppløysning heller. 6574340[/snapback] Hei! Takk for at du gidder å prøve Legger ut to bildefiler. Det er det samme bildet, men det ene er tuklet med slik at det viser ruten og en liten forklaring. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Vil du ha begge på same video altso? Eller eit klipp for kvar rute? Edit: Eller eg kan prøve å dele skjermen i to, slik at begge rutene vert vist samtidig, men på kvart sitt kart. Endret 28. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Vil du ha begge på same video altso? Eller eit klipp for kvar rute? Edit: Eller eg kan prøve å dele skjermen i to, slik at begge rutene vert vist samtidig, men på kvart sitt kart. 6574609[/snapback] Hadde vært helt fint om du hadde det fått dem på samme kart Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Den er grei, skal sjå kva eg får til. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Den er grei, skal sjå kva eg får til. 6574640[/snapback] Venter i spenning Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Gløymde ein liten sak: Vil du ha den i 4:3 eller 16:9 (widescreen)? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Gløymde ein liten sak: Vil du ha den i 4:3 eller 16:9 (widescreen)? 6574664[/snapback] Vi har ikke filmet i widescreen, så 4:3 hadde vært kjempefint Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Her er to utkast. Eit slik du sa, med begge på same kart, og eit slik eg foreslo, med skjermen delt i to. Du får vurdere sjølv kva som ser best ut. Eg skal fikse litt på rutene, so dei vert litt finare (ikkje so "kantete"), og til sist eksportere i betre kvalitet. Er det nokon endringar du vil ha, berre sei ifrå. V1_Topaaein_1.wmv V2_Topaato_1.wmv Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Her er to utkast. Eit slik du sa, med begge på same kart, og eit slik eg foreslo, med skjermen delt i to. Du får vurdere sjølv kva som ser best ut. Eg skal fikse litt på rutene, so dei vert litt finare (ikkje so "kantete"), og til sist eksportere i betre kvalitet. Er det nokon endringar du vil ha, berre sei ifrå. 6575084[/snapback] Hei! De ser helt fine ut begge to:) Det var noe i farten jeg glemte å fortelle: Ved to tidspunkter må strekene være på samme sted. Jeg legger til en oppdatert map rute.jpg, så om du gidder hadde det vært flott. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Offtopic, kva plass likte du best? Ser du var i Budapest, det var min interrailfavoritt. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Offtopic, kva plass likte du best? Ser du var i Budapest, det var min interrailfavoritt. 6576529[/snapback] Hmm.. litt vanskelig å svare på ettersom vi bare kjørte tog gjennom byen:P Det nærmeste jeg kommer vel Praha, og der var det veldig fint:) Hadde eller flere dagers stopper i Italia, Kroatia og Bulgaria. Kroatias øyer anbefales Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Offtopic, kva plass likte du best? Ser du var i Budapest, det var min interrailfavoritt. 6576529[/snapback] Hmm.. litt vanskelig å svare på ettersom vi bare kjørte tog gjennom byen:P Det nærmeste jeg kommer vel Praha, og der var det veldig fint:) Hadde eller flere dagers stopper i Italia, Kroatia og Bulgaria. Kroatias øyer anbefales 6576565[/snapback] Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Kven av dei vil du ha då? Den du vel vert truleg ikkje lasta opp før i morgon kveld, då eg skal vere borte store deler av morgondagen. Endret 28. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
frodd Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Kven av dei vil du ha då? Den du vel vert truleg ikkje lasta opp før i morgon kveld, då eg skal vere borte store deler av morgondagen. 6576613[/snapback] Alt i ett hadde vært helt fint. Går bra at det ikke er klart til i morgen, du trenger ikke å stresse med ded. Tror ikke jeg begynner redigeringen før søndag for da har jeg hangover etter lørdagen :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Last ned her. (Trykk på Free nederst på sida, og so må du vente ei kort stund.) Lenke til kommentar
frodd Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Last ned her. (Trykk på Free nederst på sida, og so må du vente ei kort stund.) 6581443[/snapback] Så helt fint ut.. takk for bryet Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er fullt klar over at dette er en litt gammel tråd, men alikevell. Jeg skal forsøke meg på nogenlunde det samme og trenger i den forbindelse et kart som dekker alt fra Oslo til Krakow og omhegn. Kan noen hjelpe meg med å finne/komme med tips til hvor jeg kan få tak i et kart av overnevnt dimensjon? Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå