Alexander Schindler Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Spandex, tettsittende truser og kapper. Bryst av stål, fektekunst opp i mente og uendelig mot. Tegneseriehelter er stikkordet i helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Nå fikk jeg litt lyst til å se flash gordon igjen, mange år siden jeg så den sist, husker at jeg digget den når jeg så den første gang for mange mange år siden. V for Vendetta er i alle fall opplagt verdt å bruke tid på, meget bra film som egentlig "alle" bør se. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Nå fikk jeg litt lyst til å se flash gordon igjen, mange år siden jeg så den sist, husker at jeg digget den når jeg så den første gang for mange mange år siden.V for Vendetta er i alle fall opplagt verdt å bruke tid på, meget bra film som egentlig "alle" bør se. Jeg er hjertens enig Slev om væet kanskje ikke innbyr til filmtitting Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Nei, det blir ikke film denne helgen. Bedre å være ute og nyte finværet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg