Gå til innhold

Norske jævla politkere!


SCV

Anbefalte innlegg

les dette!

Kan noen svare meg på hvorfor i helvete forpulte politikere tar seg så jævlig høytidlig? 15 år? og 21 år er høyeste straff i norge.

 

15 år for kake!

Har hørt at bill gates fikk en pai smadret i ansiktet og alt han gadd og gjøre var og si "jaja, paien var iallefall god"

 

blir den unge herremannen puttet i fengsel i 15 år så skal jeg personlig jakte ned Kristin Halvorsen og gi henne et par flere kaker!

 

Oh vell, der røyk all min respekt for Kristin Halvorsen og SV!

 

skaff dere en dose humor furpulte politikere!

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Riksadvokaten har vurdert hvilken straffebestemmelse som skulle anvendes mot 24-åringen. Det endte med at mannen blir tiltalt for forbrytelse mot Norges statsforfatning."

 

Det er vel ikke akkurat Kristin Halvorsen som bestemmer hvilken tiltale mannen skal få...

Lenke til kommentar
Riksadvokaten har vurdert hvilken straffebestemmelse som skulle anvendes mot 24-åringen. Det endte med at mannen blir tiltalt for forbrytelse mot Norges statsforfatning.

 

Mao, tiltalen kom ikke fra Halvorsen.

 

Edit: Oops, litt for sent ute der.

Endret av Exiter
Lenke til kommentar
– Vi endte med en relativt alvorlig tiltale, sier førstestatsadvokat Marit Bakkevig i Oslo til VG.

 

Hva er alvorlig med dette?

 

Og hun kunne spart seg for og anmelde noe så fjollete mener nå jeg. Men ser ikke ut som mannen får 15 år. Så da er det vell bare overskriftene på DB.no som er litt sprø.

 

EDIT!

huhei så ikke det der, så da beklager jeg til kristin :p

Endret av SCV
Lenke til kommentar
– Vi endte med en relativt alvorlig tiltale, sier førstestatsadvokat Marit Bakkevig i Oslo til VG.

 

Hva er alvorlig med dette?

 

Og hun kunne spart seg for og anmelde noe så fjollete mener nå jeg. Men ser ikke ut som mannen får 15 år. Så da er det vell bare overskriftene på DB.no som er litt sprø.

6574074[/snapback]

 

"Kristin Halvorsen fikk kake kastet på seg på første arbeidsdag som finansminister. Hun har ikke anmeldt forholdet, men vil bli innkalt som vitne i saken, som etter planen skal opp for Oslo tingrett 11. oktober."

 

Herregud mann. Greit nok at du åpenbart ikke liker sv noe særlig, men du kan i hvertfall ta deg bryet med å lese gjennom artikkelen før du fyrer deg opp.

Lenke til kommentar

Selv om jeg på ingen måte like SV i det hele tatt, vil jeg påstå at denne tråden er opprettet helt på feil grunnlag.

 

15 år er helt latterlig, mannen har alt mistet nok, han har måttet avbryte studiene og han har mistet jobben.

 

 

 

TRÅDSTARTER: Jeg ber deg om å endre emnetittel, da denne ikke handler om "norske jævla politikere"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...