DON-ALD Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg skal på jobb intervju om noen få dager, til en jobb på meny som jeg MÅ ha Hvordan skal jeg imponere arbeidsgiveren og være den rette "mann" til stillingen, og hva bør jeg forbrede meg på før jeg kommer på jobb intervjuet..? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 snakk positivt, og fortell kor mase du ønsker jobben, og dine positive sider. Ikkje kom med dress og slips. ta på deg vanlige klær, husk på at sjefen på meny er et vanlig mennske det også lykke til forresten Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Ja, hehe. No mer? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 vær deg selv, ikkje lat som du e supermann. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Da jeg var på intervju hos en annen dagligvarehandel, så fikk jeg mange spørsmål om butikkens "virkemåte". som tilbud, lovnader til kundene ang reklame og sånt. Hvilke kundeavtaler de evt måtte ha. si at du er fleksibel mtp arbeidstid. matbutikker liker det spesielt. Og nevn at du er veldig kundeservice orientert. veldig viktig. Hvis du ikke er det, så MÅ du bli det Og finn på ting hvorfor du vil jobbe i Meny. Er alt jeg kommer på nå. Lykke til Og ja, et solid håndtrykk er gull verdt! Har møtt på folk som strekker fram handa, og ikke klemmer noe i det hele tatt. som å hilse på et lik et fast håndtrykk tilsier at du har litt "guts" Jeg selv er alltid opptatt av det når jeg hilser på nye personer. Endret 29. juli 2006 av MallRaT Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Litt av ett tips det;) Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Stil spørsmål om arbeidsplassen og virksomheten. Da virker du iltt mer engasjert enn en som bare sitter i kassa og drar forbi varer mens han teller sekundene til han er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Litt av ett tips det;) 6587292[/snapback] Dette er faktisk viktigere enn mange tror. Et fast håndtrykk viser at man i alle fall har et minstemål av forståelse for hvordan man oppfører seg i møtet med nye mennesker. Av erfaring kan jeg si at slappe håndtrykk ofte gjenspeiler personligheten til de jeg hilser på. Hvordan gikk intervjuet forresten? Regner med at du har gjennomført det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå