McBitch Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Håper denne skal ligge her. Når jeg bruker Fake webcam (program som spiller av video så det ser ut som webcam) over msn, så lagger det noe helt villt. Bildet blir oppdatert hvert 10ende sekund eller noe. Noen som har noen råd til hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Funker det med vanlig webcam? Hvordan er cpu/ram bruket? Hvor rask uploadhastighet har du? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Funker det med vanlig webcam? Hvordan er cpu/ram bruket? Hvor rask uploadhastighet har du? 6573955[/snapback] Det vanlige webcamet får jeg ikke til å funke, må innstallere noen programmer jeg ikke har. Har 512mb Ram, har 136mb ledig. Opplastingshastigheten min er 493 kbits/sekund. Helvete det var dårlig. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hvordan er CPU bruket da? Kan det være en ruter som blokkere portene?? Men hvis du forteller meg hva slags webcam du har så kan jeg skaffe drivere hvis du vil det. PS: Upload hastigheten din er ikke så dårlig den! Trenger MINIMUM ca 128kb/s for at et webcam skal funke brukbart. Endret 28. juli 2006 av stealthy Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hvordan er CPU bruket da? Kan det være en ruter som blokkere portene?? Men hvis du forteller meg hva slags webcam du har så kan jeg skaffe drivere hvis du vil det. PS: Upload hastigheten din er ikke så dårlig den! Trenger MINIMUM ca 128kb/s for at et webcam skal funke brukbart. 6574115[/snapback] Dere spør så vanskelig, har ikke peiling på data CPU bruket litt på mellom 2 og 20% Dette webcamet Angående ruter så aner jeg ikke hva det betyr:P Det lagger først når jeg blir koblet opp mot den jeg viser til. Endret 28. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Prøv med denne driveren til webcamet. Start installasjonen FØR du plugger inn kameraet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Prøv med denne driveren til webcamet. Start installasjonen FØR du plugger inn kameraet. 6574545[/snapback] Fett, nå funker hvertfall webkameraet, hehe. Takker. Det lagger ikke der. Endret 28. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå