WaterMarked Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er ikke det litt overdrevet,voldteksmenn,drapsmenn,pedofile har nå fått lavere straff. Men ei kake er jo et dødeligt våpen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Wow bakvendt Norge slår til igjen. Du får større straff for å kaste kake på en tulling av en politikker enn å voldta en kvinne og faktisk i noen tilfelle drap også. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Det finnes lovbestemmelser som straffer hardt den som forbryter seg mot statsmakten. Men Røer har liten tro på at mannen vil få en straffereaksjon på 15-21 års fengsel slik straffeloven hjemler for i slike tilfeller. Tror det oppsumerer det meste. Jeg tørr å vedde på at dette er en gammel lov, dermed vil personen som gjorde dette neppe få den straffen som skal være "passende" ifølge loven. Det hadde ikke forbauset meg om han fikk en liten bot, eventuelt 14 dager i buret. Kristin Halvorsen ønsker ikke å kommentere hendelsen, men avdelingsdirektør Runar Malkenes sier til NTB at Kristin Halvorsen ikke ønsker å forfølge saken ved å anmelde kakekasteren. Kanskje han ikke ble straffet alikevel. Edit: Dette er jo en ganske gammel nyhet, kanskje jeg er heldig å finner et sted hvor straffeutmålingen står. Dessuten viste det seg at loven ble endret for 6 år siden. Endret 28. juli 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Finnes allerede en tråd om dette HER edit: Beklager. Så ikke at det var to timer siden siste post. Endret 28. juli 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Finnes allerede en tråd om dette HER edit: Beklager. Så ikke at det var to timer siden siste post. 6574740[/snapback] Stenger denne tråden da det finnes en tråd om emnet fra før. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg