Gå til innhold

Er det å anbefalle å kjøpe dataprodukter av databutikken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de er seriøse, det er bare det at de fikk litt pepper her på forumet for noen dager for dårlig kundebehandling og firekantede regler.

De ordnet likevel opp og er absolutt seriøse. Eneste er at de er litt trege. Bestilte skjermkort engang, to godt bortimot 2 uker før det kom fram.

Telcontar

Lenke til kommentar

Billigst og billigst fru blomm.

sjekk selv disse prisene på de mest populære cpuene

EKS 1:

Fra data butikken :

AMD Athlon XP 1600+ 1383,-

Fra psdata :

AMD Athlon XP 1600+ 1379,-

EKS 2:

Fra data butikken :

AMD Athlon XP 1900+ 3000,-

Fra psdata :

AMD Athlon XP 1900+ 2995,-

Desuten tar det 2-3 uker og få en bestilling fra databutikken.

Fra psdata tar det bare halvparten.

Desuten har vel mange av oss her på forumet fått med oss den dårlige kundebehandlingen de har på databutikken etter den cpu affæren som ble en stor sak her på forumet.

Lenke til kommentar

Vel, det var en kar som hadde problemer med reklamasjon litt tilbake. Jeg har benyttet databutikken ved flere anledninger og er svert godt fornøyd. Prisene er gode, kanskje ikke billigst på alt, men jevnt over billig. De sender varene raskt og noe som er viktig for meg, de pakker varene godt. Trenger ikke å være redd for at innholdet er skadet under transporten.

Lenke til kommentar

Anubis

jeg har og bestilt fra databutikken 3 ganger.

de 2 første bestillingene tok ca 2-3 uker og den siste bestillingen jeg gjorde der av en enermax strømforsyning kom aldri fram til meg ,så jeg var nødt til og kjøpe meg PSU en annen plass :sad:

enda de ga meg ordrebekreftelse og alt :sad:

de sier da sitt om levering :smile:

Og er man så uheldig att man får feil på ting fra databutikken så må man plundre med toll og tull pluss ekstra lang returtid.

har lest om folk som har ventet i godt over 1 mnd for og få tilbake returen.

noe og tenke på før du handler der ?

Lenke til kommentar

Bor du i Oslo vil jeg anbefalle å kjøpe på Komplett data på Stovner. Selv om min manskin blir 2600 billigere på databutikken, så tar jeg ikke sjangsen på at ting er feil og så mye surr med å levere tilbake. Bedre med en butikk man kan bytte varen i med en gang.

Noen som vet om det finnes andre butikker en komplett i Oslo og omegn, som kanskje har bedre priser. For butikken blir fort litt dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...