balder Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Eg lurte på å bygge meg ein ny pc og eg lurte på å kjøpe produktene hos Databutikken!! Er Databutikken ein seriøs og bra nettbutikk? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Ja de er seriøse, det er bare det at de fikk litt pepper her på forumet for noen dager for dårlig kundebehandling og firekantede regler. De ordnet likevel opp og er absolutt seriøse. Eneste er at de er litt trege. Bestilte skjermkort engang, to godt bortimot 2 uker før det kom fram. Telcontar Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg ville anbefalt psdata.no, men det er jo bare meg. De er i hvertfall seriøse og du vil heller ikke få dårlig service som det har vært stygge eksempler på hos databutikken.... Lenke til kommentar
wuw Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Enig med xeon :smile: http://www.psdata.no/ er best :smile: Databutikken ? hmmmmm Lenke til kommentar
enurs Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Databutikken er ikke norsk husk på det. Psdata er suveren. Prisen hjelper deg lite når du får problemer, det er først da du finner ut hva du har betalt for. Lenke til kommentar
Method Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg vil også mene at psdata er bedre har bestilt 3 ganger derfra. Fikk de dagen etter 2 av gangene! Har ikke hatt problemer med noe av det jeg har kjøpt der heller. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 jeg er godt fornøyd med databutikken... leveringstiden var ganske kjapp. De sender jo faktisk fra sverige... Dessuten er de klart billigst... Lenke til kommentar
wuw Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Billigst og billigst fru blomm. sjekk selv disse prisene på de mest populære cpuene EKS 1: Fra data butikken : AMD Athlon XP 1600+ 1383,- Fra psdata : AMD Athlon XP 1600+ 1379,- EKS 2: Fra data butikken : AMD Athlon XP 1900+ 3000,- Fra psdata : AMD Athlon XP 1900+ 2995,- Desuten tar det 2-3 uker og få en bestilling fra databutikken. Fra psdata tar det bare halvparten. Desuten har vel mange av oss her på forumet fått med oss den dårlige kundebehandlingen de har på databutikken etter den cpu affæren som ble en stor sak her på forumet. Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Vel, det var en kar som hadde problemer med reklamasjon litt tilbake. Jeg har benyttet databutikken ved flere anledninger og er svert godt fornøyd. Prisene er gode, kanskje ikke billigst på alt, men jevnt over billig. De sender varene raskt og noe som er viktig for meg, de pakker varene godt. Trenger ikke å være redd for at innholdet er skadet under transporten. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 2-3 uker? hahaha. Har bestilt fra databutikken flere ganger. Det har ALDRI tatt lengre enn 1 uke fra jeg bestilte til sakene var på plass i maskina. Bestilte et GF3 ti200 på mandag kveld, jeg har det på fredag. :smile: Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Anubis jeg har og bestilt fra databutikken 3 ganger. de 2 første bestillingene tok ca 2-3 uker og den siste bestillingen jeg gjorde der av en enermax strømforsyning kom aldri fram til meg ,så jeg var nødt til og kjøpe meg PSU en annen plass :sad: enda de ga meg ordrebekreftelse og alt :sad: de sier da sitt om levering :smile: Og er man så uheldig att man får feil på ting fra databutikken så må man plundre med toll og tull pluss ekstra lang returtid. har lest om folk som har ventet i godt over 1 mnd for og få tilbake returen. noe og tenke på før du handler der ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 PsData er BEST!!!!!!! Se emnet "Julegave fra Psdata" Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 det tar selvfølgelig lang tid om varene ikke er på lager... dette gjelder jo for alle butikker! Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Evt. bestill fra komplett.no, så får du det på døra på kvelden dagen derpå. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Jeg bestillte Yeong Yang Server Cube 0221B Black ATX 300W (AMD&P4 OK) for 3 uker siden...den er enda ikke sendt..de kunne i det minste gitt lyd ifra seg.. Dritt butikk!!!!! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Bor du i Oslo vil jeg anbefalle å kjøpe på Komplett data på Stovner. Selv om min manskin blir 2600 billigere på databutikken, så tar jeg ikke sjangsen på at ting er feil og så mye surr med å levere tilbake. Bedre med en butikk man kan bytte varen i med en gang. Noen som vet om det finnes andre butikker en komplett i Oslo og omegn, som kanskje har bedre priser. For butikken blir fort litt dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå