Gå til innhold

karikatur til besvær

Anbefalte innlegg

Men her er det jo snakk om at jøder føler seg mobbet. Det er ikke første gangen.

Du har ikke lov til å kritisere en Israeler eller jøde.

Du har ikke lov til å kritisere staten Israel.

Dette gjelder jo muslimer også. Men når du gjør noe muslimer ikke liker, så dreper de deg. Jødene nøyer seg med å syte i media.

Vi diskuterer ikke muslimer nå. Slutt å dra saken over til noe helt annet.

Du har ikke lov til å se på NOE av 2. verdenskrig som positivt.

Hva i all verden er det som er positivt med andre verdenskrig?

Selvsagt ble, mange, mange millioner mennesker drept og verden så på det hele med så tragiske øyne at det positive har aldri kommet fram.

Vi fant opp atomteknologi, og vi kom lengre i våpen og rakettutvikla, for å ikke snakke om flyutvikling. Det er bare det jeg kommer på i farta.

Sist gang jeg kritiserte en jøde (jeg visste faktisk ikke at det var en jødisk person før han kalte meg for nazist) og sist gang jeg kritisert Israels krig og nedslaktelse mot sivilbefolkningen i Palestina og Libanon, ble jeg kalt for nazist. I følge jøder er jeg stornazist, og jeg er stolt over det.

6621833[/snapback]

Du er kanskje ikke nazist, men du har uhyggelig mangel på kunnskap om situasjonen. F.eks. hvordan det var de såkalte "palestinerne" og de andre muslimvennene deres som startet det hele. Det var de som angrep Israel først, og det er de som har tvunget Israel til å forsvare seg selv.

6626486[/snapback]

Kan ikke si du er frøken Kunnskapsrik på dette området heller, som ikke engang klarer å godta at området Palestina eksisterer.

Klarer dessuten ikke å se hvorfor en person slik som deg, som NEKTER BLANKT å godta at også du kan gjøre feil, kritiserer meg. Vi ser jo hvordan du drar saken langt, langt utover i det uendelige kun for å benekte at du også, som alle andre mennesker kan gjøre feil og kanskje støtte en sak der det noen ganger finnes andre alternativer. Nei, jeg har ikke alt for mye kunnskaper om dette, men jeg har nok til at jeg kan uttale meg og jeg innrømmer også at jeg tar feil når jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men her er det jo snakk om at jøder føler seg mobbet. Det er ikke første gangen.

Du har ikke lov til å kritisere en Israeler eller jøde.

Du har ikke lov til å kritisere staten Israel.

Dette gjelder jo muslimer også. Men når du gjør noe muslimer ikke liker, så dreper de deg. Jødene nøyer seg med å syte i media.

Vi diskuterer ikke muslimer nå. Slutt å dra saken over til noe helt annet.

Vi diskuterer faktisk muslimer, for det du spyr ut om jøder gjelder i enda større grad for muslimer.

Du har ikke lov til å se på NOE av 2. verdenskrig som positivt.

Hva i all verden er det som er positivt med andre verdenskrig?

Selvsagt ble, mange, mange millioner mennesker drept og verden så på det hele med så tragiske øyne at det positive har aldri kommet fram.

Vi fant opp atomteknologi, og vi kom lengre i våpen og rakettutvikla, for å ikke snakke om flyutvikling. Det er bare det jeg kommer på i farta.

Så det positive med WWII er at vi fikk bedre verktøy for å drepe hverandre og forårsake ødeleggelse?

Jeg skjønner uansett ikke hva som er poenget ditt her. Hva er relevansen for om det er noe positivt ved WWII eller ikke?

Sist gang jeg kritiserte en jøde (jeg
visste faktisk ikke at det var en jødisk person før han kalte meg for nazist) og sist gang jeg kritisert Israels krig og nedslaktelse mot sivilbefolkningen i Palestina og Libanon, ble jeg kalt for nazist. I følge jøder er jeg stornazist, og jeg er stolt over det.

6621833[/snapback]

Du er kanskje ikke nazist, men du har uhyggelig mangel på kunnskap om situasjonen. F.eks. hvordan det var de såkalte "palestinerne" og de andre muslimvennene deres som startet det hele. Det var de som angrep Israel først, og det er de som har tvunget Israel til å forsvare seg selv.

6626486[/snapback]

Kan ikke si du er frøken Kunnskapsrik på dette området heller, som ikke engang klarer å godta at området Palestina eksisterer.

Palestina eksisterer, som et landområde, som frem til for en del år siden var britisk område.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...