Sodd Ball Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg er ikke sikker på om dette blir riktig del av forumet eller om det finnes en tråd allerede, men jeg tenkte at det ville være greit med en kort triks tråd. Så post dine beste kortriks her. Endret 30. juli 2006 av lago Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke så flink selv, men skulle ønske jeg kunne dette. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hvis noen vil lære utrolige kort triks som David Blaine gjør det, og er villig til å bruke noen kroner er filmene fra ellusionist.com ett must. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Kort triks? Jeg liker bedre lange triks. *kverulere* Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ikke så flink selv, men skulle ønske jeg kunne dette. 6574072[/snapback] Jeg gir en e-klem til den som forklarer det trikset til meg. Selv kan jeg bare lette triks, de fleste står forklart her: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Card_tricks Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ikke så flink selv, men skulle ønske jeg kunne dette. 6574072[/snapback] Jeg gir en e-klem til den som forklarer det trikset til meg. Selv kan jeg bare lette triks, de fleste står forklart her: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Card_tricks 6578660[/snapback] Kan noe lignende. Men ikke på langt nær like bra som han! Det hele går ut på at han snur om to kort, viser det som om det skulle vært ett kort, for så å legge det kortet som er bak ned på bordet. Dette gjør han flere ganger. Dersom du ser på kongene på slutten, ser du at det er kun to som blir vist: ruter konge og kløver konge. De andre to kongene ser vi ikke. De korta han har på hånda er en hjerter 2, en spar 10, en kløver konge og en ruter konge. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Holder på å lære meg noen floursih nå. Det er ting som ser kult ut, som Card-Fan eller "Cut the deck" Med en hand. etc Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Forklar dette da: http://www.pegani.dk/video/673.htm Hollow1 http://www.pegani.dk/video/675.htm Hollow2 The most amazing cardtricks ever invented. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Det kan muligens være gjort med ett fake dekk, jeg vet det finnes bicycle dekk som han bruker i jukse versjoner. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Her er det ganske mange korttriks m.m "trylle" triks =) have fun Korttriks m.m Endret 30. juli 2006 av Kakew Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg kan et korttriks... ta 21 kort og del ut i 3 bunker like store be en tenke på et av kortene i en av bunkene... etterpå ebr du han/henne om å si hvilken av bunkene kortet ligger i. Dette er viktig!: ta den bunken å ligg i midten av de to andre... gjør det samme 2 ganger til, husk å alltid legge bunken i midten! Kort nummer 11 vil nå være det kortet personen tenkte på uansett... Har lurt mange med den Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Den skjønte jeg ikke. Litt mer detaljert? lago: Vi deler ikke ord på norsk! Du sier vel "Korttrikstråden"? Endret 30. juli 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Den skjønte jeg ikke. Litt mer detaljert? lago: Vi deler ikke ord på norsk! Du sier vel "Korttrikstråden"? 6584202[/snapback] Unnskyld... fiksa det nå. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har begynt å interesere meg for korttriks nå. Kan ett triks der publikum trekker ett kort, jeg kutter bunken, publikum legger tilbake kortet på toppen av den halve bunken, jeg legger andre halvdel av bunken oppå der igjen. Jeg knipser med fingrene og trekker frem det øverste kortet, som er det publikum valgte. Trikset er gjort ved å bruke en teknikk kalt "The Pass" med litt sleight of hand som krevs en god del trening. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Det tror jeg jeg også kan klare, men på en litt mer tungvint og risikabel måte... Kan jo selvsagt ikke dele slike super korttriks med folk gratis da Ett annet jeg kan er at du viser det øverste kortet, stokker/kutter etc, og det er fortsatt på topp. En del av den såkalte "Ambitious Card Routine" Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ikke så flink selv, men skulle ønske jeg kunne dette. 6574072[/snapback] Var nettopp i new york, der sto en jævel og gjorde dette trixet, for 30$ så lærte han meg det... det er kjempe lett. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Denne "ambitious card"-rutinen er veldig bra. Anbefales å se, hehe Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kan et korttriks...ta 21 kort og del ut i 3 bunker like store be en tenke på et av kortene i en av bunkene... etterpå ebr du han/henne om å si hvilken av bunkene kortet ligger i. Dette er viktig!: ta den bunken å ligg i midten av de to andre... gjør det samme 2 ganger til, husk å alltid legge bunken i midten! Kort nummer 11 vil nå være det kortet personen tenkte på uansett... Har lurt mange med den 6584114[/snapback] hvis han sier den er i midten. da tar jeg den bunken miderst i "totalbunken" og deler ut. hvilken bunke skal jeg da legge i midten? og hvordan deler man ut? ||||||| ||||||| ||||||| eller | | | og så legge oppå der igjen? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 ja... du sørger for at bunken han sier kortet ligger i kommer mellom de to andre bunkene... deles ut fra toppen og 1 2 3 4 5 6 7 8 9 osvosv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå