Fløffi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei. Om jeg har en paragraf <p>bla bla</p> Så skal jeg ha en paragraf inni paragrafen, men uten linjeskift.. Hvordan? <p>bla bla <p class="someclass">something</p> bla bla</p> Der "bla bla something bla bla" skal stå på samme linje.. Vet ikke hva jeg event. skal google etter engang Lenke til kommentar
jonvidar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei. Om jeg har en paragraf <p>bla bla</p> Så skal jeg ha en paragraf inni paragrafen, men uten linjeskift.. Hvordan? <p>bla bla <p class="someclass">something</p> bla bla</p> Der "bla bla something bla bla" skal stå på samme linje.. Vet ikke hva jeg event. skal google etter engang 6573443[/snapback] Spørsmålet da er jo hvorfor du vil bruke akkurat dette. Skulle tro at en <span>-tag hadde vært løsningen på problemet. Eventuelt kan du jo bruke: p.someclass { display: inline; } Har ikke testet det... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 En blockquote? Eller så kan du jo bare droppe marginer på paragrafen. Kan ikke sette en paragraf inni en paragraf. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Riktig som Bush sier, avsnitt inni avsnitt er ikke lov. Skjønner ikke hva du skal med avsnitt inni avsnitt, heller. Nøytrale elementer som span må da være bedre å bruke? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 En paragraf er stilt inn til å alltid ha et linjeskift etter seg. Vet ikke om måten til jonvidar fungerer, men du kan jo forsøke Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) <p>Tekst type 1 <span class="klasse">Tekst type 2</span></p> Dette er den koden du skal bruke til slikt..... Endret 30. juli 2006 av kimthoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå