Pysj Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Motorolas V3x har fått en arving, med både HSDPA og EDGE. Her er MotoRazr V3xx. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Veldig bra at Motorola kommer ut med nye mobiler.. Syntes denne var sånn noenlunde kul.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) tja, om en ser bort fra dragen så er vel razr maxx bedre... mister en drage, får ca 0,7 megapixler mer i kameraet... Endret 28. juli 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg kjøpte en V3x, men må bare gi skeptikerene rett !! Telefonen er etter min mening fullstendig ubrukbar. Det beste man kan si om den, er at den har en fullstenidg toskete menyoversettelse. Samme tjeneste heter forskjellig ettersom hvor du er i menytreet. Hurtigsms (maler) er forøvrig ikkemulig å få på Norsk. I mail med importøren bruker de den Amerikanske menybenevnelsen. Når du lurer på hvorfor, så overlates korrespondansen til en uderordnet ! Mitt råd er at styr unna disse telefonene ! Jeg kjøpte av Nettbutikken Lefdal - som er mer interessert i å påpeke lovert og regler - enn å hjelpe en kunde ! Jeg har gått over ti min gamle Siemens ! Og kommer rett og slett til å knuse V3x med slegge ! Har ikke samvittighet til åp selge denne til NOEN ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg