MittBrukernavn Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hvordan s?ke om bortebostipend? G?r ikke p? skole s? jeg f?r ikke s?knad. Har pr?vd ? finne en p? nettet som jeg kan skrive ut og sende Som post eller en elektronisk en men klarte ikke. Jeg har hvert l?rling i litt over en mnd n?, f?r jeg den utbetal... Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 ...t eller er det en mnd jeg ikke får dekka? Har ikke skrivi under på noen lærlingkontrakt enda. Trur jeg skal det neste uke. Ps: grunnen for oppdelt post og skrivefeil er at den er skrivi på en mobil på hybelen hvor jeg ikke har pc eller internett Lenke til kommentar
Gal Klovn Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du kan alltids gå til en skole og ta med deg et søkndaskjema derifra, ellers så pleier kommunen å ha skjemaer tilgjengelig. Når du har sendt den inn kan du være heldig å få pengene ganske fort, to uker ellerno.. Eller du kan være uheldig å ikke få noe utbetalt før flere måneder senere, men du får jo en fin sum når de først kommer da Søk så fort som mulig, så havner ikke søknaden i rushet til skolestart, så får du kanskje pengene uten å måtte vente så alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå