Gå til innhold

Animert rød strek på ett kart (vegas)

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har vert på en tur, og har lyst til å vise på ett kart hvor jeg har gått, sammtidig som jeg av og til har videoklipp innimellom.

Foran streken tenkte jeg å ha ett bilde av meg, som på en måte "drar" streken.

Ett eksempel på dette, har jeg sett på "the julekalender"...

Noen som vet hva jeg mener, og kan forklare hvordan man animerer denne streken i vegas?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for hjelpen. :dribble:

btw: har problemer med å få filmer som tar liten plass. en gang rredigerte jeg en film som tok 10 min, og 20 gb. forslagpå format? skal vere dvd spillbar...

link til bra codecs hvis nødvendig...

takk

Lenke til kommentar

Om ein film på 10min tok 20GB må du ha eksportert den i ukomprimert AVI eller QT. Sjeldan gunstig, med mindre ein skal bruke den i ein annan samanheng, og er heilt avhengig av minst mogeleg kvalitetstap.

Skal du ha den på ein vanleg video-DVD, må du bruke MPEG2. Du kan sikkert eksportere DVD-klare MPEG2-filer frå Vegas, men du kan ikkje brenne dei direkte på ein DVD. DVDen må verte satt saman (authored) av eit DVD-authoring-program, som Mediachance DVD lab/DVD lab pro, Sony DVD Architect (ein del av pakka Vegas + DVD) eller TMPGEnc DVD Author.

Edit: Ein DVD har eit spesielt fil- og mappesystem. Det er to mapper, ei som heiter AUDIO_TS og ei som heiter VIDEO_TS. Audio-mappa er som oftast tom, med mindre ein skal lage ein audio-DVD. I Video-mappa ligg det tre ulike typar filer, -vob, .ifo og .bup (trur eg, ikkje sikker på namna på dei to siste). VOB-filene er MPEG2-filene, dei to andre er eg ikkje heilt sikker på kva gjer, men reknar med dei inneheld noko info om menyar, first play osb.

DVD-authoring-programmet set opp dette for deg, og eg reknar med dei fleste kan brenne den og.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...