Joachim_F Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Nå har Eidos kommet med den offisielle kunngjøringen av det neste spillet til utviklerne av Hitman-serien Les mer Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Høres veldig bra ut dette, kanskje de trenger et avbrekk fra "Hitman" serien. Er litt skuffet og høre at det er tredjeperson for min del, håper de inkluderer en FP-view i tillegg og at den for guds skyld er mer nyttig enn den i "Hitman" serien som er dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hehe, hele poenget med hitman-serien er jo hovedpersonen, da. Det kunne ikke blitt det samme i førsteperson i noe tilfelle. Har inntrykk av at det samme gjelder her. Godt for IO å gjøre noe nytt, også. Hvis dialogen flyter like brukbart som i Blood Money, og konseptet muliggjør mer personlige figurer og en mer fengende story så er jeg solgt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er enig i det, har ikke noe spesielt imot tredjeperson men at en forhåpentligvis fp-view iallefall er mer utbedret enn i "Hitman" sier jeg ikke nei til. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Personlig elsker jeg tredjeperson. Da får man se at figuren beveger seg realistisk og du bryr deg om hvor stilig du skyter osv I Hitman føler man virkelig at man er en leiemorder. Fatter ikke hvorfor folk ikke har satset på coop som dette før. Dette høres jo bare konge ut ! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Egentlig er jeg en motstander av tredjepersons skytespill, men på den annen side funket det jo i f.eks. Max Payne-spillene + de nyere Grand Theft Auto-spillene, så det kan jo hende jeg blir positivt overrasket her. edit: Fjernet unødvendig sitat, og la til en unødvendig kommentar om hva jeg nettopp endret i innlegget mitt i stedet. Endret 28. juli 2006 av Juke Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hva slags type coop er det snakk om? multiplayer på nett eller singleplayer hvor du kan skifte mellom spillefigurer? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hva slags type coop er det snakk om? multiplayer på nett eller singleplayer hvor du kan skifte mellom spillefigurer? 6580036[/snapback] Det lurer jeg oxo på! Dette kan jo bli bra, sikkert blodig spill i riktig Hitman-stil. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hva slags type coop er det snakk om? multiplayer på nett eller singleplayer hvor du kan skifte mellom spillefigurer? 6580036[/snapback] Det lurer jeg oxo på! Dette kan jo bli bra, sikkert blodig spill i riktig Hitman-stil. 6583418[/snapback] Co-Op system link på to TV'er hvor den ene er han psykopat-duden og han andre er... erm... han andre . Dritgøy. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Om det KUN er COOP, og ingen singleplayer? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Om det KUN er COOP, og ingen singleplayer? 6583501[/snapback] Neida... men Co-Op vil jo briljere i et spill som dette. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg