Gå til innhold

Kooperativ action fra folkene bak Hitman (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres veldig bra ut dette, kanskje de trenger et avbrekk fra "Hitman" serien.

Er litt skuffet og høre at det er tredjeperson for min del, håper de inkluderer en FP-view i tillegg og at den for guds skyld er mer nyttig enn den i "Hitman" serien som er dårlig gjennomført.

Lenke til kommentar

Hehe, hele poenget med hitman-serien er jo hovedpersonen, da. Det kunne ikke blitt det samme i førsteperson i noe tilfelle.

Har inntrykk av at det samme gjelder her. Godt for IO å gjøre noe nytt, også. Hvis dialogen flyter like brukbart som i Blood Money, og konseptet muliggjør mer personlige figurer og en mer fengende story så er jeg solgt. :)

Lenke til kommentar

Personlig elsker jeg tredjeperson. Da får man se at figuren beveger seg realistisk og du bryr deg om hvor stilig du skyter osv :) I Hitman føler man virkelig at man er en leiemorder.

Fatter ikke hvorfor folk ikke har satset på coop som dette før. Dette høres jo bare konge ut !

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg en motstander av tredjepersons skytespill, men på den annen side funket det jo i f.eks. Max Payne-spillene + de nyere Grand Theft Auto-spillene, så det kan jo hende jeg blir positivt overrasket her. :)

edit: Fjernet unødvendig sitat, og la til en unødvendig kommentar om hva jeg nettopp endret i innlegget mitt i stedet. :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Hva slags type coop er det snakk om? multiplayer på nett eller singleplayer hvor du kan skifte mellom spillefigurer?

6580036[/snapback]

Det lurer jeg oxo på!

Dette kan jo bli bra, sikkert blodig spill i riktig Hitman-stil.

6583418[/snapback]

Co-Op system link på to TV'er hvor den ene er han psykopat-duden og han andre er... erm... han andre :p . Dritgøy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...