Gå til innhold

Estetikk og funksjonalitet, trenger kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at eg opplever heile sida som litt rotete. Og eg skjønar ikkje heilt kva den krusedullen oppe til høgre skal bety, den ser berre veldig "out of place"-ut. Dessutan ser eg ikkje heilt kvifor du absolutt skal ha dei valideringsgreiene i botn av sida. Spesielt med tanke på at dei ikkje eingong er lenker til valideringa.

Ellers er det litt skrivefeil ute på tur; ackward => Awkward, blogg => Blog (på engelsk kun med èin G), "revu"?!

Lenke til kommentar
Må innrømme at eg opplever heile sida som litt rotete. Og eg skjønar ikkje heilt kva den krusedullen oppe til høgre skal bety, den ser berre veldig "out of place"-ut. Dessutan ser eg ikkje heilt kvifor du absolutt skal ha dei valideringsgreiene i botn av sida. Spesielt med tanke på at dei ikkje eingong er lenker til valideringa.

Ellers er det litt skrivefeil ute på tur; ackward => Awkward, blogg => Blog (på engelsk kun med èin G), "revu"?!

6574546[/snapback]

Angående krusedullen så er det jo moderne kunst! :p

Lenke til kommentar

Bare en her med konstruktiv kritikk, har det blitt så vanskelig å gi folk ordentlige tilbakemeldinger?

Takk morten_s, Arve Systad, du er for diffus;)

Og denne kommentaren skjønner jeg ikke;

Hmm..siden var skummel og litt rotete,

Men den layouten var for dominerende

Tror du må bytte ut "men" med "og". :p

Endret av phun-ky
Lenke til kommentar

Oh shit! De skillelinjene der gjorde det bare enda bedre!! Seriøst! De må du ha der! Ikke bare ble skillet mellom de ulike artiklene tydligere, men også skillet mellom selve artikkel-seksjonen og opplegget til høyre der ble klarere.

Ser ut som det er mer system i det nå, samtidig som du beholder den enkle og nesten herskapelige stilen. :yes: Meget bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...