phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har gjort ferdig bloggen min og ser gjerne at dere kommer med kritikk til det estetiske, brukervennlighet, bruken av feeds, trackback og kommentarer. http://www.phun-ky.net Den er bygd helt fra scratch Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Detta er hva jeg kaller _stil_ ja. Flotte saker! Fortsett å hold det enkelt og elegant. Blei nesten forelska i den layouten der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Må innrømme at eg opplever heile sida som litt rotete. Og eg skjønar ikkje heilt kva den krusedullen oppe til høgre skal bety, den ser berre veldig "out of place"-ut. Dessutan ser eg ikkje heilt kvifor du absolutt skal ha dei valideringsgreiene i botn av sida. Spesielt med tanke på at dei ikkje eingong er lenker til valideringa. Ellers er det litt skrivefeil ute på tur; ackward => Awkward, blogg => Blog (på engelsk kun med èin G), "revu"?! Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Må innrømme at eg opplever heile sida som litt rotete. Og eg skjønar ikkje heilt kva den krusedullen oppe til høgre skal bety, den ser berre veldig "out of place"-ut. Dessutan ser eg ikkje heilt kvifor du absolutt skal ha dei valideringsgreiene i botn av sida. Spesielt med tanke på at dei ikkje eingong er lenker til valideringa. Ellers er det litt skrivefeil ute på tur; ackward => Awkward, blogg => Blog (på engelsk kun med èin G), "revu"?! 6574546[/snapback] Angående krusedullen så er det jo moderne kunst! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har gjort ferdig bloggen min og ser gjerne at dere kommer med kritikk til det estetiske, brukervennlighet, bruken av feeds, trackback og kommentarer. http://www.phun-ky.net Den er bygd helt fra scratch 6572910[/snapback] Hmm..siden var skummel og litt rotete Men den layouten var for dominerende Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Angående krusedullen så er det jo moderne kunst! 6574620[/snapback] ...tja Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Bare en her med konstruktiv kritikk, har det blitt så vanskelig å gi folk ordentlige tilbakemeldinger? Takk morten_s, Arve Systad, du er for diffus;) Og denne kommentaren skjønner jeg ikke; Hmm..siden var skummel og litt rotete, Men den layouten var for dominerende Tror du må bytte ut "men" med "og". Endret 28. juli 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det kanskje Arve mente var at det blir litt rotete med så mye whitespace, innrykk på paragrafene, og den krussedullen. Litt lite grafikk, egentlig. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Det var litt klarere ja;) Men må grafikk være en vesentlig del av en side? (retorisk spørsmål) Ta en titt på signaturen din du. Endret 28. juli 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Store mengder grafikk er på ingen måte eit must, men den visuelle utforminga kan endrast mykje uten biletefiler Synest sida di manglar linjer - alt glir liksom litt sammen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har gjort ferdig bloggen min og ser gjerne at dere kommer med kritikk til det estetiske, brukervennlighet, bruken av feeds, trackback og kommentarer. http://www.phun-ky.net Den er bygd helt fra scratch 6572910[/snapback] hmm..må tenke litt Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 La til noen skillelinjer mellom postene nå. Ser det bedre ut? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker ideen. Mulig det blir litt for mye rot, men ideen er kul. Har du prøvd midstilt? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Personlig så syns jeg at midstilt blir rot. Prøvde det først og da var jeg rimelig kjapt ute med align:left Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror ikke sentrering ville sett bedre ut, nei. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Personlig så syns jeg at midstilt blir rot. Prøvde det først og da var jeg rimelig kjapt ute med align:left 6575664[/snapback] Hva med mer luft? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 MER luft? Ser du det vi ser? Altså, får jeg mere luft der nå så blir det en helt hvit side Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville skilt litt mer mellom meny, overskrift, hovedoverskrift osv. Slik det er nå så er det veldig forvirrende og vanskelig å lese. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Oh shit! De skillelinjene der gjorde det bare enda bedre!! Seriøst! De må du ha der! Ikke bare ble skillet mellom de ulike artiklene tydligere, men også skillet mellom selve artikkel-seksjonen og opplegget til høyre der ble klarere. Ser ut som det er mer system i det nå, samtidig som du beholder den enkle og nesten herskapelige stilen. Meget bra. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Større overskrift kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå